Gå til innhold

Dattera mi tok mandlene igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi kom hjem idag, men nå har hun fått skikkelig diaré. Er det normalt? Har fått stikkpiller til nå, må kanskje gå over til mikstur om dette skal fortsette.

Anonymous poster hash: b092c...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikkpillene virker fort, så lenge hun klarer å holde på de rundt 20-30 min så bør ikke det være noe problem.

Anonymous poster hash: 62243...67a
Skrevet

Men er det normalt med diaré etter operasjon? Det er skikkelig suppe. Det lille hun får i seg går vel rett ut? Hun er bare 2,5 år.

Skrevet

Mikstur virker fortere, og du får i barnet en mer rett dose enn supp. Det pga at alle tar opp forskjellig med paracetamol ved supp bruk.

Men om det er vanlig å få diare vet jeg ikke, men kan jo vær en reaksjon på smertestillende. Du kan jo ringe på legekontor å høre.

Anonymous poster hash: 0b9b4...8fc

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det fikk sønnen min og. Snakket med legen på jobb og han sa at så lenge det var mer enn 5 min siden han fikk pille så var det tatt opp

Skrevet

Det kan bli diaré av stikkpillere og vær forsiktig med mixtur siden den er sterk for halsen og kan irritere etter operasjonen.

Skrevet

Vet ikke om det kan sammenlignes, men hunden min får alltid diare etter å ha vært neddopet hos veterinæren.

Anonymous poster hash: abbb2...d3a
Skrevet

Da blir det stikkpiller, fikk endelig tak i! Har fått paracet i mellomtiden altså, men skal ha begge deler :) noen timer siden forrige gang hun hadde diaré.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...