Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Moren min har blitt akutt lagt inn på sykehus. Det er mistanke om hjerteinfarkt. Ofte blir pasientene fra min kant av landet sendt til Trondheim på St Olavs, og reiser med pasientfly direkte fra sykehuset. Faren min trenger hjelp til å pakke toalettsaker ol. Kan noen gi meg tips til ting som kan være greitt å ta med i toalettvesken? Er det andre ting vi bør ta mes? Nattdress, tøfler, undertøy? Jeg ble litt stresset og ble usikker. Jeg blir kjempeglad for litt hjelp :-) Anonymous poster hash: 4520b...5fc
Lille krøll Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Tannbørste, tannkrem, hårbørste, ansiktskremer, kroppskremer, faste medisiner. Sjampo, balsam, kroppsvask. Morgenkåpe, om hun har. Tøfler, de vil ikke man går med kun sokker på gulvet og drar det opp i senga. Pysj/ myke klær. Undertøy. Noe å gjøre, bok, strikking, hva hun liker.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Mamma har akkurat vært innlagt, og dette var det hun hadde på sykehuset. Innesko, evt tøfler T-skjorter/ topper som er behagelige å ha på i senga. Behagelige bukser, evt kosebukser/pysjbukser Tannbørste, tannkrem, håndspeil, hårbørste/kam, deodorant, ansiktskrem, håndkrem, shampo, balsam og dusjsåpe. Evt litt sminke hvis hun bruker det (kan være ok å ha når en føler seg bedre) Undertøy Briller Sokker Anonymous poster hash: 20a25...171
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Tusen takk! :-) Anonymous poster hash: 4520b...5fc
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Jeg har alltid med ørepropper og sovemaske, mye bråk og lys på sykehus. Anonymous poster hash: 74a6f...32a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Tusen takk! :-) Anonymous poster hash: 4520b...5fc Husk mobiltelefon og lader Anonymous poster hash: 20a25...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå