Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Vi har en liten tispe som egentlig er perfekt på alle måter. Rolig, lite gneldrete, veldig kosete, trygg på seg selv, snill mot alle, både mennesker og andre hunder (og katter som ikke freser eller løper sin vei), kan fint være alene hjemme eller bli med meg på kontoret, Sånn sett er situasjonen perfekt. det e rogså ganske lett å få andre til å passe den, siden den er så grei og enkel å ha med å gjøre, og så utrolig søt. Men. Mye vil ha mer. Nå tenker vi at det hadde vært så morsomt med en liten hund til! Det virker så koselig å ha mer enn en hund - da blir det en liten flokk, liksom, og de får jo mye positivt ut av hverandre også. Men....det ideeller er jo da at den andre hunde er like grei og snill som den vi alt har. Det hadde vært fantastisk moro. Men sånt har man jo ingen garanti for. Og jeg orker ikke en slitsom, masete hund som tisser og bæsjer inne, bjeffer, knurrer og ikke kan være alene hjemme. Så... burde jeg bare være fornøyd med den jeg har? Anonymous poster hash: f9856...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå