Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Tenkte litt på det i går, selv om han sier at jeg er spesiell, og at det er bare meg for han så føler jeg meg så stygg og fæl:( Nå som vi venter barn kanskje han ikke tørr annet :/ Anonymous poster hash: 23b2d...63e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Nei, dessverre. Hjelper lite at hans sexlyst er nå på veg opp fra gropa der den var, når han ikke tar hensyn til min kroniske sykdom, ikke legger merke til gode ting jeg gjør, men bare til mine feil, ikke spør hvordan jeg har det og ikke tar noe særlig av husarbeid, til og med når jeg er gørrsyk. Anonymous poster hash: 4c050...18c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Ja, han har til og med giftet seg og fått barn med meg. 😊 Det har han aldri gjort med noen andre. Anonymous poster hash: 99276...ab2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Ja, veldig! ❤ Han viser meg hver dag at han elsker meg, han ofret mye i begynnelsen og har klart å vise meg at jeg er den eneste for han (vi hadde en vanskelig start). Jeg føler meg sexy, elsket og verdsatt! Han kan se på meg og plumpe ut med at jeg er fantastisk, hot og deilig, han sier jeg har verdens største hjerte og at jeg er helt perfekt for han❤ Anonymous poster hash: f0780...411
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Ja. Min mann sa alltid at hadde det ikke vært for meg, hadde han forblitt singel for alltid. Han hadde ikke orket å være sammen med NOEN andre.Kunne også se på meg og plumte ut hvor fantastisk vakker jeg var osv. Og hver gang han var litt pussa, måtte vennene våre få høre lange tirader om hvor ufattelig fantastisk smart, snill og vakker jeg var og hvor heldig han var og hvor stolt han var over å ha meg og at jeg var langt over hans "nivå". Men jeg var akkurat like stolt av ham, da :-) Anonymous poster hash: 315a1...1ef
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Nei. Bortsett fra spesielt plagsom! Han klager på alt jeg gjør.. Anonymous poster hash: 7e491...ed6
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Ja. Min mann sa alltid at hadde det ikke vært for meg, hadde han forblitt singel for alltid. Han hadde ikke orket å være sammen med NOEN andre. Kunne også se på meg og plumte ut hvor fantastisk vakker jeg var osv. Og hver gang han var litt pussa, måtte vennene våre få høre lange tirader om hvor ufattelig fantastisk smart, snill og vakker jeg var og hvor heldig han var og hvor stolt han var over å ha meg og at jeg var langt over hans "nivå". Men jeg var akkurat like stolt av ham, da :-) Anonymous poster hash: 315a1...1ef Akkurat sånn er min også, men jeg tror ikke på ham. Tror generelt ikke på komplimenter eller kjærlighetserklæringer uansett. Anonymous poster hash: 5a955...58d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Ja han sier ofte hvor utrolig glad han er i meg. Viser det ved å alltid gi meg det jeg ønsker. Han bruker lite penger på seg selv, det meste går for å gjøre meg lykkelig. Han har alltid satt sine egne behov til side. Egentlig er det nesten litt skummelt.. For hvis jeg en dag finner ut at jeg vil gå tror jeg han kan være truende til litt av hvert. Hele verden hans faller sammen. Alt han har brukt tid og penger på er ødelagt. Vært sammen i 15 år, siden vi var ca 16. Anonymous poster hash: ec43d...a9e
Mammaaaa? Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Ja. Min mann sa alltid at hadde det ikke vært for meg, hadde han forblitt singel for alltid. Han hadde ikke orket å være sammen med NOEN andre. Kunne også se på meg og plumte ut hvor fantastisk vakker jeg var osv. Og hver gang han var litt pussa, måtte vennene våre få høre lange tirader om hvor ufattelig fantastisk smart, snill og vakker jeg var og hvor heldig han var og hvor stolt han var over å ha meg og at jeg var langt over hans "nivå". Men jeg var akkurat like stolt av ham, da :-) Anonymous poster hash: 315a1...1ef Ser du skriver i fortid. Høres ut som om du fikk oppleve den store kjærligheten, og jeg håper du en gang får gjøre det igjen. <3 Jeg føler meg spesiell for mannen, og han er spesiell for meg. Egentlig er vi veldig forskjellige, men i bunn og grunn ønsker vi det samme. Vi kan krangle og styre, og har hatt tøffe perioder, men vi har aldri vært i tvil om følelsene for hverandre. Etter snart 15 år og 3 barn er det fortsatt kyss, klem og kos, og vi holder hender når vi går. Kan ikke se for meg livet mitt uten ham, og jeg vet det går begge veier. Vi er likevel ikke naive og har sikret oss om noe skulle skje. Ingen ønsker den andre som svarteper, uansett årsak. Tross alt er vi mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå