Gå til innhold

Den nye jungel boken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser den har fått 9-årsgrense. Men kan man ta med en 6-åring, eller kan kinoen nekte meg å ta med meg en under 9 år?

Anonymous poster hash: 365d4...8b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel det (er vel 3 år under aldersgrense sammen med voksen), MEN den er mørk og skummel og det ble diskutert om den burde ha 12-årsgrense. Filmtilsynet mente voksne burde vise ansvar og vurdere om man burde ta med mindre barn.

Skrevet

Okey :) Har vært et voldsomt ønske om å få se den så vet ikke helt om jeg burde la henne se den på kino, eller om det er lurt å vente til den kommer på DVD slik at man kan se den i sofaen hjemme :) 

Skrevet

Min 6 åring får ikke se den. Er ikke uten grunn at selv kinosjef går ut i media og sier at dette er ikke en barnefilm.

Han vil uansett ikke ha noe utbytte av filmen ettersom han ikke klarer å lese teksting ennå. Den er jo ikke dubba.

Anonymous poster hash: 4ad56...b0b

Skrevet

Ville ikke tatt med en 6 åring på denne filmen, vent til den kommer på DVD.

Og siden den ikke er på norsk, og jeg regner med at 6 åringen ikke leser raskt, så blir det nok mange spørsmål. Noe som irriterer de andre i salen, og hva om barnet blir redd.

Anonymous poster hash: e0f01...1c6
Skrevet

Ville ikke tatt med en 6 åring på denne filmen, vent til den kommer på DVD.

Og siden den ikke er på norsk, og jeg regner med at 6 åringen ikke leser raskt, så blir det nok mange spørsmål. Noe som irriterer de andre i salen, og hva om barnet blir redd.

Anonymous poster hash: e0f01...1c6

Hun kan engelsk så det er sånn sett ikke noe problem, men hvis den er så skummel som dere sier så venter vi til den kommer på dvd :)

HI

Skrevet

Jeg har to jenter på 7 og 8 år som også ønsker å se den, men vi venter til den kommer på DVD/viaplay, de er litt pysete når det blir skummelt så jeg tror det blir voldsomt å se den på kino.

Anonymous poster hash: 2eaa3...c56
Skrevet

Har sett den :) og jeg synes de aboslutt burde sette 12 års grense på den, veldig fin film, men både skummel og veldig mørk for de minste barna

Skrevet

Har sett den med min 6-åring.

Ble ikke spurt om alderen hans.

Anonymous poster hash: 7786e...cb4

Skrevet

Var med 10-åringen i dag men holdt 8-åringen hjemme. Den ville blitt for skummel for henne. En familie ved siden av meg hadde med 3 barn i alderen 4-8 og barna bare gikk fra fang til gang for trøst og forklaring. Veldig forstyrrende og syns det er hårreisende å ta med en 4 år gammel jente på en slik film.

Sønnen min på 10 kunne jeg nok tatt med som 8-åring men ikke datteren min. Hun blir lettere skremt.

Skrevet

Ved 9 års aldersgrense kan de se ned til 6 år i følge med voksen. Vi tok med vår 6 åring, hun var ikke god nok i engelsk til å få med seg, så litt urolig under et par partier, men den var ikke for skummel.

Anonymous poster hash: 2fccb...84b

Skrevet

Jeg skal ta med min sjuåring! 😊

Anonymous poster hash: d7b87...4a7

Skrevet

Jeg har planer om å ta med min datter som er snart 7. Blir den for skummel så forlater vi kinoen.

Skrevet

Har sett den med min sønn som akkurat har flylt 7 og det gikk helt fint. Filmen er litt skummel innimellom så hvis poden er av den litt mer sarte typen så er det kanskje greit å vente. Veldig bra film!

Anonymous poster hash: 90989...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...