Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Er gravid. Sex byr meg i mot nå. Er i uke 21! Føler liksom det plager baby. Når mannen tar meg hardt må det da riste voldsomt inni der??? Det er bare noe som ikke stemmer med sex og baby i magen. Mannen er frustrert. Råd?! Anonymous poster hash: 45226...f4a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Tror det er veldig vanlig å føle det slik. Det er ikke farlig for babyen at du har sex (hadde ikke vært mange mennesker i verden da), med mindre du har komplikasjoner, men det spiller jo ikke så stor rolle hvis det føles feil for deg. Råd? Si til mannen hvordan du føler det. Si at du ikke ønsker at ha skal ta deg hardt, fordi det føles feil for deg - ja, det er DU som bestemmer det! Kan dere ha andre typer sex? Er samleie greit for deg hvis han er veldig forsiktig? Dett emå dere finne ut av sammen, men han må være innstilt på at sexlivet ikke er det samme med og uten baby i magen. Anonymous poster hash: 81c25...10a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Har 0 sexlyst her også. Er i uke 17, og vi har hatt sex 5 ganger kanskje siden vi fant ut i uke 5. Jeg klarer det bare ikke. Blir nesten agressiv om mannen prøver seg. Tror mitt "dyreinstinkt" har tatt over. Jeg er befrukta, så intet behov for mer sex eller noe sånt. Synes det er kjempetrist. Mannen er utrolig tålmodig, men allikevel :/. Hva det angår babyen, så blir det nok mer som om du gynget den i en vugge eller noe lignende Anonymous poster hash: e5cae...e98
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Hva med å gi mannen kos og oppmerksomhet uten at han tar deg hardt? Hva med å ta på ham (f.eks. intimmassasje med glidemiddel) eller gi ham BJ? Kose i armkroken? Men bare hvis du selv synes det er greit! Jeg tenker på dette som en måte å vise at man er glad i den andre på og at man tar hensyn til den andres behov. Men igjen: ikke gjør dette hvis det byr deg imot! Anonymous poster hash: a72a4...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå