Gå til innhold

Jeg skal ta ks i sommer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaring om at barnet blir mere syk i barndommen når de kommer med ks?

Jeg har noen venner med ks barn, og de er mye mere syk enn de som kom vaginslt.

Selv har jeg en friskus som kom vaginalt, og er nå spent på hvordan ks barnet blir.

Sjønner det varierer, bare lurer på deres erfaringer? Er det noe med det at ks barn er mere syke?

Anonymous poster hash: b179b...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er tatt med KS. Har gått i barnehage siden han av 14 mnd. og han er nesten aldri syk. Han blir 3 år til sommeren. Har har hatt stort sett bare hatt feber i forbindelse med vaksiner, har hatt øyekatarr én gang og vannkopper, Han har aldri hatt omgangsyke, øreverk etc.

Tipper han har hatt i underkant av ti fraværsdsger i bhg på grunn av sykdom siden oppstart.

Skrevet

Har en sønn som er født ved hjelp av ks(akutt etter forsøk på vaginal forløsning). Han er sjelden syk og har ikke noe allergier eller astma.

Anonymous poster hash: 449c9...a68

Skrevet

Begge mine barn ble tatt med KS. De er barna med minst fravær i bhg. De har viroser uten feber,vannkopper og thats it. Immunitet er sammensatt,den avhenger av genetikk,om barnet ble ammet eller ikke,variert kosthold etc.

Anonymous poster hash: e82c8...b61

Skrevet

To med ks. Eldste er aldri syk, minste er litt liten ennå men så langt ingen plager. Synes ikke du skal bekymre deg for dette. 

Anonymous poster hash: 96701...c1e
Skrevet

Har en født med ks, og ikke ble han ammet heller siden jeg ser en drar det inn het. Men syk et han aldri likevel. Er snart skolegutt nå og kun hatt omgangssyke en gang, det var rett etter en operasjon for å fjerne polypper. Utover det er han aldri vært syk.

Anonymous poster hash: 0f64c...370

Skrevet

Mitt barn født med Ks var ekstremt mye mer syk de fire første årene enn barnet mitt som ble født vaginalt.

Anonymous poster hash: 43afa...1fa

Skrevet

Jentungen her er tatt med ks, nesten aldri syk.

Hun hadde låsing i ryggen som kiropraktoren kom av ks, men ellers syk 1-2 ganger i året (omgangssyke og influensaen) Aldri vært noe alvorlig syk.

Skrevet

Mi på snart 4 er nesten aldri syk😊 Begynte i barnehagen 14 mnd👌🏻

Anonymous poster hash: 13c1a...222

Skrevet

Statistisk sett er vel barn tatt med keisersnitt litt mer utsatt for luftveisproblematikk som astma o.l. men det vil jo ikke si at alle barn født med snitt blir syke.

Jeg har 4 barn, et er tatt med keisersnitt, og det barnet som er tatt med snitt er det barnet som er minst syk av mine. Hun er nå 7 år og har faktisk aldri noen gang vært hos lege, aldri feilt noe mer enn en lett forkjølelse eller omgangssyke, og det er også sjelden.

Anonymous poster hash: 1b635...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...