Gå til innhold

Sønnen min hadde bursdag i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i klassen hans pleier de å synge bursdagssang og alle i klassen sier en positiv ting om bursdagsbarnet.

Men de hadde ikke gjort det for min sønn, så det var en trist gutt som kom hjem fra skolen i dag.

Han startet på ny skole i høst og fikk ikke en veldig bra start. Han har blitt holdt mye utenfor og blitt en del mobbet. Skolen har tatt tak i det og ting har blitt mye bedre i det siste.

Er det Ok å sende en Mail til læreren om at det var en trist gutt som kom hjem i dag?

Han går i 3 kl

Anonymous poster hash: e8954...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det greit å sende mail til skolen om dette. I alle fall om det er vanlig at de gjør disse tingene for klassens bursdagsbarn! Gratulerer med dagen til gutten din ☺️

Anonymous poster hash: 59228...841

Skrevet

Ja, dette må du sende mail om. For ham så bekrefter det jo bare utenforskapet enda mer.

Skrevet

Selfølgelig er det greit at du sier noe.

Spørs jo om det har vært en liten glipp her og da er det greit at du minner de på det.

Jeg hadde iallefall gjort det. Absolutt :)

Stakkar gutten din 😔

Anonymous poster hash: 6230d...5c4

Skrevet

Og i klassen hans pleier de å synge bursdagssang og alle i klassen sier en positiv ting om bursdagsbarnet.

Men de hadde ikke gjort det for min sønn, så det var en trist gutt som kom hjem fra skolen i dag.

Han startet på ny skole i høst og fikk ikke en veldig bra start. Han har blitt holdt mye utenfor og blitt en del mobbet. Skolen har tatt tak i det og ting har blitt mye bedre i det siste.

Er det Ok å sende en Mail til læreren om at det var en trist gutt som kom hjem i dag?

Han går i 3 kl Anonymous poster hash: e8954...f9e

Selvfølgelig skal du sende e-post! Det var utrolig dårlig av læreren å glemme det. Bursdager er så viktig og lærerne i 3. klasse må være klar over det. God klem til gutten din og ikke minst til deg (ikke godt å være mamma når gutten er trist)

Anonymous poster hash: baa57...590

Skrevet

Selvfølgelig skal du sende en melding.  

Skrevet

Ja, det må du gjøre!

Skrevet

Ja send Mail eller ring. Få tak i henne i morgen tidlig så hun kansje kan gjøre dt godt igjen før dagen er over i morgen.

Anonymous poster hash: 7ccb4...466

Skrevet

Ja send Mail eller ring. Få tak i henne i morgen tidlig så hun kansje kan gjøre dt godt igjen før dagen er over i morgen.

Anonymous poster hash: 7ccb4...466

Skolen er stengt i morgen. Har sendt mail.

Hi

Skrevet

Ja, gi beskjed. Huff, nå gikk jeg vondt av gutten din. Bursdag er jo så viktig for de små. Håper han fikk en fin bursdag etter at han kom hjem 😊

Anonymous poster hash: 94c07...0f0

Skrevet

Ja, han fikk en fin bursdag når han kom hjem 😀

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...