Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Hvordan kommer en seg på skolebenken igjen? Har gått et år videregående (helse og sosial, hvorav jeg strøk i 2 fag) Så videre som 4 års lærling i bedrift (skole 1 gang i uken, hvor jeg tok opp disse to fagene fra helse og sosial og yrkesrelaterte fag) Så, hvor går jeg videre? Jeg vil jobbe innenfor helse, evt helsefagarbeider. Må jeg da begynne på omsorgslinjen og ut i lære igjen? Kan nevne at jeg er 31 år om det har noe å si? På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 16605...139
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Ikke for sent å bytte retning og ta mer utdanning. Vil tro du nå også er mer motivert hvis du finner noe du virkelig har lyst å gjøre Anonymous poster hash: 397fa...c41
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Ikke for sent å bytte retning og ta mer utdanning. Vil tro du nå også er mer motivert hvis du finner noe du virkelig har lyst å gjøre Anonymous poster hash: 397fa...c41 Ja, jeg er mye mer motivert enn jeg var den gang. Kunne tenke meg å jobbe på sykehjem Anonymous poster hash: 16605...139
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Ja, jeg er mye mer motivert enn jeg var den gang. Kunne tenke meg å jobbe på sykehjem Anonymous poster hash: 16605...139 Da synes jeg du skal gå for det. En venninne av meg som slet en del på skolen fikk plutselig toppkarakterer når hun omsider fant noe som hun virkelig trivdes med. Før den tid hadde hun dårlig selvtillit når det kom til skolegang og trodde hun ikke greide noe uten å jobbe seg ihjel, og knapt da. Så gå for det du har lyst å jobbe med. Det er så mange år igjen av yrkeslivet ditt at det er verdt det Anonymous poster hash: 397fa...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå