Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Har bodd i et gammelt bygg i 2 uker og der tror jeg det skjer unaturlige ting.. Igår gikk jeg ned mot vaskekjelleren. To stykker hadde med seg hundene sine og de lå nede i kjelleren. Skulle vaske klær. Begge hundene kom løpende imot meg når jeg kom ned, luktet på meg. Så la de ørene bakover, gikk mot trappa som går opp, knurret mot trappa og begge løp hele veien opp. Lørdag i forrige uke oppdaget "romkameraten" en skygge inne på rommet med svarte klær.. Grøss, glad jeg er hjemme nå!! Hjemme hos mine foreldre hører man tunge skritt over loftet, en mann tok sitt eget liv der oppe. Anonymous poster hash: 140f7...bdc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Nope. Anonymous poster hash: 07518...b9e
Marriet Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 (endret) Nei. Det går veldig mange historier om det huset jeg bor i nå (generasjonsbolig) historiene kommer fra folk i familien til samboeren min. De tror helt oppriktig på det og har opplevd mye ekkelt! Jeg har opplevd uforklarlige ting her jeg også, jeg klarer likevel ikke tro på at et spøkelse gjemmer nøkler bak gardina eller tar bilder ned fra veggen osv. NOEN har gjort disse tingene, men jeg tror enten det er rampete barn, eller noen som driver gjøn med meg. Forøvrig sier samboer at det har blitt veldig rolig på den fronten etter at jeg flyttet inn. Samtidig kan jeg jo si at jeg hater dette husey. Og vi skal flytte så fort vi får muligheten. Jeg vet ikke hva det er her, men jeg får det bare ikke til å bli mitt hjem. Endret 14. april 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Har opplevd for mye til å ikke tro... Anonymous poster hash: 558b7...215
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Tror det er mer mellom himmel og jord ja Anonymous poster hash: b5a30...2e1
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Etter å ha sett og hørt endel i det huset jeg bor nå så skjønner jeg at det er mer mellom himmel og jord. Om det er spøkelser vet jeg nå ikke. Men noe påvirker meg og jeg ser og hører ting som ikke kan forklares bort. Snakker ikke med noen om det for det er alltid noen som prøver å latterliggjøre folk som forteller om slikt. Anonymous poster hash: 911c3...d10
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Absolutt! Har opplevd ting som ikke kan forklares... Bland annet med sønnen min. Da han hadde sitt gamle rom (det jeg og mannen sover på nå) var han ofte helt hysterisk. Han.hylte og grein, sa det var noen som gikk frem og tilbake foran døren hans. Lurte på om vi var oppe eller nede i stua, for han så skygger hele tiden. Fikk ei til å komme for å "rense" (dét trodde jeg faktisk ikke noe på, men var nedre ett forsøk) Hun kom til oss, gikk rett opp på rommet og sa "det er ikke rart sønnen din ikke sover! Utrolig slitsomt med han som går.frem og tilbake her hele tiden!" Det eneste jeg hadde sagt til vedkommende, var at sønnen min slet med å sove. Men hun gjentok det sønnen min hadde fortalt.med ned til de minste detaljer. Etter at hun var hos oss, sov sønnen uten problemer.hver natt! Han var ikke våken da hun var her, så han har ikke gått med seg noe som helst. "Skyggen" ble bare plutselig borte... En av flere opplevelser jwg har hatt... Anonymous poster hash: 59ead...c17
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 Tja, tror det er mer mellom himmel og jord en det vi vet og ser i hvert fall. Nåt jeg flyttet til leiligheten jeg bor i nå, så fikk jeg omtrent en ny katt. I den forrige leiligheten var hun veldig mye ute, alltid litt urolig og veldig skvetten, og mye litt på vakt. Men jeg trodde hun bare var den typen. Når vi flyttet hit, så tok hun en runde rundt og sjekket før hun la seg oppå senga mi og sovnet. Bare i løpet av få dager ble hun helt forandret. Mye mer avslappet, sov tungt, var mye mer inne og ikke så skvetten. Etter det så tenker jeg at det var et eller annet med den forrige leiligheten, men hva, det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ae28e...ead
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 Ja det gjør jeg. Har en sønn som så en hel masse fra han var baby (smilte mot noen som ikke var der) og til han var 4 år. Da sluttet han og se ting. Heldighvis for det. Kunne peke ut i gangen og si "se mannen jobber" og "mann ut av vinduet" osv. Da var han 2 år. Det skumle var at datteren min så og mann utenfor vinduet da hun var på nøyaktig samme alder. Var et gammelt hus. Og der hadde det bodd en mann i mange år for lenge siden. Jeg så ingenting men man følte at man ikke var alene. Var heller ingen dårlig stemning, og den som evt gikk igjen der gjorde ikke så mye ut av seg. Bortsett fra at han var opptatt av barna og de så han. Anonymous poster hash: 3a51e...3f8
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 Tja. Er realist og logisk anlagt, men har opplevd et par ting som er umulig å bortforklare. Feks spiritisme. Noe er det, men hva det er vet jeg ikke. Tror ikke på noen allmektig gud heller. Anonymous poster hash: 50e93...834
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Jeg tror, men gjør ikke noe mye mer uttav det. Jo mer du fokuserer på det, og åpner for det, jo mer opplever man. Er en kar som går igjen i huset mitt, og jeg gidder redd å slett ikke å være redd i mitt eget hus. Men nå har sønnen min på 2 år begynt å snakke til spøkelset. Våkner om natta av at gutten ligger å snakker i senga og peker og sier "mann"...så spørs om vi må finne på noe om det blir for plagsomt. Anonymous poster hash: 9ede7...ede
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Ja, det gjør jeg. Vi var også veldig plaget av noe i huset, og spesielt sønnen min slet vanvittig med nattesøvnen. Hadde en som renset huset i desember, og vært mye bedre etter det. Anonymous poster hash: 357fc...a29
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 nja, til en viss grad. jeg er sanndrømt da. også får jeg "beskjed" av vardøg, når mannen min er på tur hjem, eller hvis jeg får besøk av andre enn familien osv. jeg blir også vekt om det skjer noe innad i familien, feks den gangen da "noen" grep tak i ankelen min, og jeg løp over til tanta mi som hadde ramla i trappa midt på natta 70 år gammal. Anonymous poster hash: 45919...ec0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #14 Skrevet 15. april 2016 Nei, jeg tror overhodet ikke på spøkelser. MEN vardøger opplever jeg ofte. Jeg hører veldig ofte folk 10 minutter før de faktisk kommer. Tenker det er en naturlig forklaring på det også. Anonymous poster hash: 43cd1...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå