Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Noen som har erfaring med å ha valgt å ikke bo med sin kjæreste? hvorfor? Anonymous poster hash: 20164...084
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 har vært særboere i 16 år, og har to barn sammen :-) han har en psycho eks kone, og det der kunne jeg ikke ha innpå livet til hverken megselv eller barnet mitt. samtidig er hun mor til hans barn og må på noe vis være i livet hans. så da valgte vi å bo hver for oss. Anonymous poster hash: cb636...b67
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 har vært særboere i 16 år, og har to barn sammen :-) han har en psycho eks kone, og det der kunne jeg ikke ha innpå livet til hverken megselv eller barnet mitt. samtidig er hun mor til hans barn og må på noe vis være i livet hans. så da valgte vi å bo hver for oss. Anonymous poster hash: cb636...b67 Hvordan gjørd dere det med de barna dere har til felles? Hvor bor de? Anonymous poster hash: f2a0d...53c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 barna bor hos meg. han er selv her hele dagen lang. noen ganger går han hjem og noen ganger ikke :-) Anonymous poster hash: cb636...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå