Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Storm? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin den 25 Juni med en liten gutt :) Vi vurderer sterkt Storm, men syns det er litt "vågalt" navn også, så vil gjerne høre hva andre tenker om akkurat det navnet :)

Anonymous poster hash: 47aed...d6f

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Liker det! Men syns det burde stå fint til etternavnet. Her hadde det ikke fungert, selv om jeg syns det er helt nydelig navn :(

Skrevet

Mannen vil gjerne kalle gutten vår det, men jeg har satt foten ned. Liker ikke sånne "naturnavn". Føler det blir litt som Snø, Eik og Falk.

Skrevet

Jeg har sansen for Storm, men hadde ikke turt å kalle sønnen min det likevel. Føler det er risky business, kjedelig å hete Storm hvis man er tilbakeholden, sjenert og forsiktig av natur.

Anonymous poster hash: cab8e...e8d

Skrevet

Jeg elsker navnet og vurderte det før vi visste kjønn ( fikk jente) men her heter alle smågutter og naboen deres det. Møter svært mange 1-3 åringer som heter Storm, er hvertfall 5 på jentas småbarnsdel i barnehagen ( er 3 småbarnsavdelinger).

Anonymous poster hash: 184eb...152

Skrevet

Storm er kjempefint, og passer til alle typer guttebarn med hvilket som helst etternavn! Er blitt et vanlig navn her hvor jeg bor :)

Anonymous poster hash: 1fe22...c48
Skrevet

Forbind det berre med "hotell Cæsar", og så er det vel eit ganske vanleg etternamn.

Skrevet

Jeg liker ikke navnet Storm.

Anonymous poster hash: ace38...a41

Skrevet

Ser ikke på det som så skummelt å bruke, tenker på det som et normalt navn hvis man liker norrøne/norske navn, ser på det litt i kategori med Gaute, Varg, Loke osv.

Personlig er det ikke min smak.

Anonymous poster hash: 036e9...bdf

Skrevet

Tenker med en gang på Storm Liland Anker-Hansen, dessverre..

Skrevet

Det er fint. Hunden min heter det :)

Anonymous poster hash: de053...124

Skrevet

Jeg har sansen for Storm, men hadde ikke turt å kalle sønnen min det likevel. Føler det er risky business, kjedelig å hete Storm hvis man er tilbakeholden, sjenert og forsiktig av natur.

Anonymous poster hash: cab8e...e8d

Tenker ikke så over betydningen, jeg, og ser egentlig for meg en litt liten og forsiktig gutt. Synes alle navn (kanskje unntatt Veslemøy) passer alle. Man forbinder navnet med personen.

Anonymous poster hash: 036e9...bdf

Skrevet

Boring. Kjenner flere som heter det, men

har ennå ikke møtt noen som passer navnet.

Anonymous poster hash: 17e41...454

Skrevet

Syns det er super fint! :) 

Skrevet

Flott navn, men jeg kjenner bare Stormer som virkelig oppfører seg som orkaner... Ikke det at du får en "orkan", men det er det jeg assosierer det med.

Anonymous poster hash: b3352...1cb
Skrevet

Liker det ikke. Jeg ser for meg en skinhead pengeinnkrever med litt for store muskler - mye tatoveringer og som går med skinnbukse og vest med navnet til MC gjengen sydd inn på ryggen.

Skrevet

Liker ikke. Synes det er litt harry.

Skrevet

Liker Kuling bedre....

Anonymous poster hash: 48772...532

Skrevet

Skikkelig harry og campingvogn white-trash.

Anonymous poster hash: fdf13...11e

Skrevet

Hundenavn

Anonymous poster hash: c8c90...d04

Skrevet

Greit nok.

Anonymous poster hash: c2b83...d1c

Skrevet

Liker det ikke. Jeg ser for meg en skinhead pengeinnkrever med litt for store muskler - mye tatoveringer og som går med skinnbukse og vest med navnet til MC gjengen sydd inn på ryggen.

Tror du forveksler med Lenny og Jonny...

Anonymous poster hash: 184eb...152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...