Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Noen som har sykkel fra Sykkelpikene? Fornøyd? Anonymous poster hash: 29237...fea
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Jeg har hjelm derfra og er veldig fornøyd. Mannen som har kjøpt så aner ikke hvordan det var å handle der eller hvor lang tid det tok. Anonymous poster hash: 727a7...f9d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Nå tenkte jeg på syklene. Lurer litt på hvordan de er. Om de er gode til å sykle på. Må jeg montere den selv? Anonymous poster hash: 29237...fea
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 De har jo veldig mange fordkjellige sykler da, av ulike merker, så det er umulig å svare på. Generelt har de vel satset på komfortsykler/bysykler, dvs. oppreist sittestilling og god ergonomi, men ikke noe særlig i oppoverbakker pga. få gir. Jeg ville uansett aldri kjøpt en sykkel uten å prøvesykle. Ang montering så står det på siden deres. Anonymous poster hash: 1a348...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå