Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Har verdens dårligste ånde ? Så ille at man faktisk brekker seg og kaster opp av den ? Hu er 10, så jeg vil påstå at hun skal kunne dette med tannhygiene nå. Det er virkelig ille. Men jeg tror ikke vennina mi reagerer, regner med hu er vant ? Anonymous poster hash: db630...0c3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Det kan jo hende at hun sliter med mandler, betennelse i halsen osv. ? Anonymous poster hash: cca1d...ed7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Har verdens dårligste ånde ? Så ille at man faktisk brekker seg og kaster opp av den ? Hu er 10, så jeg vil påstå at hun skal kunne dette med tannhygiene nå. Det er virkelig ille. Men jeg tror ikke vennina mi reagerer, regner med hu er vant ? Anonymous poster hash: db630...0c3 Ånde har som oftest lite med tannhygiene å gjøre. Anonymous poster hash: 334b2...4af
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Ånde har som oftest lite med tannhygiene å gjøre. Anonymous poster hash: 334b2...4af Munnhygiene da i så fall ? Klart ånden blir helt grusom om man ikke passer på munnen sin. Uansett, har du noe råd til det jeg faktisk spør om ? Anonymous poster hash: db630...0c3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Det kan jo hende at hun sliter med mandler, betennelse i halsen osv. ? Anonymous poster hash: cca1d...ed7 Nå var ikke det spørsmålet, spørsmålet var " hvordan forteller vennine at " Anonymous poster hash: db630...0c3
TinaK 1990 Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Har verdens dårligste ånde ? Så ille at man faktisk brekker seg og kaster opp av den ? Hu er 10, så jeg vil påstå at hun skal kunne dette med tannhygiene nå. Det er virkelig ille. Men jeg tror ikke vennina mi reagerer, regner med hu er vant ? Anonymous poster hash: db630...0c3 Hvis den er så ille.....tror du ikke din venninne er fullstendig klar over det?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Uff, det er fælt. Har selv en jente med ekstremt dårlig ånde, flink å pusse tenner, og godt kosthold, men vanvittig dårlig ånde. Bruker både sb12 og det som er. Var enda berre før da hun hadde mandler Si i fra til venninnen din om det, det er ikke sikkert hun vet det, og vet hun det klarer hun å svare slev Anonymous poster hash: f7d60...31f
Love my kidz Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 Dere er venninner og da er det bare å ringe og spørre om ikke hun også kjenner den dårlige ånden til jenta, og at du lurer fordi det kan være noe galt. No problem ☺
Mariogspiren Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 Du kan jo spørre venninnen din om datteren hennes har problemer med mandlene feks, da hun ofte har veldig dårlig ånde. Da beskylder du verken henne eller datteren for å ha dårlig munnhygiene, men gjør de oppmerksom på et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå