Gå til innhold

Slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer med en mann som veier 120 kg +. Jeg elsker han akkurat som han er. Han var like stor når vi møttes som nå.

Jeg har/er noen kg for mye. Driver og går ned og jobber virkelig hardt for å få "bikinikroppen". Har allerede gått ned mange kilo.

For noen dager siden sa han at jeg kommer nok snart til å forlate han. Når jeg blir slank og fin vil jeg finne meg en ny og finere mann enn han. Ingen fine tynne damer er sammen med tjukke menn.

I alle dager? Har ikke hatt de tankene i det hele tatt. Prøver å overbevise han at det ikke er tilfelle, men dette er han helt sikker på vil komme til å skje.

Noen erfaringer? Hvordan få han trygg på at jeg blir. Sier og viser han at jeg elsker han hver dag.

Anonymous poster hash: 5c3b7...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare la temaet ligge til han ser det selv. Ord har ikke samme virkning som handling.

Anonymous poster hash: 95778...484
Skrevet

Ikke enkelt å la det ligge når han går rundt og tror det at jeg vil forlate han.

Anonymous poster hash: 5c3b7...48b

Skrevet

Problemet er vel at han med den troen viser at han ikke trives med sin egen kropp og ikke føler seg nok verdt så lenge han har den kroppen. Det er hans valg om han vil gjøre noe med det eller ikke.

Og jeg tror han har rett - om han fortsetter å mase om det så kommer det til å gjøre noe med forholdet. Å mase om slikt slik han gjør, det gjør at man etter en tid endrer syn på personen. Trist og unødvendig.

Bare han kan jobbe med sin egen selvtillit, og bare han kan gjøre noe med sin egen kropp!

Han er farlig overvektig, det burde være i både din og hans interesse at han gjør noe med helsen sin slik at dere får mange gode år fremfor dere. Har dere barn så bør han også gjøre det for barnas skyld.

Du gjør en god jobb for helsen din nå - få det til å bli et felles prosjekt og få med mannen :)

Anonymous poster hash: 1bf21...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...