Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Negativ. Skulle /skal ha mensen i dag. Har det noe å si at det ikke er morgenurin? Kan jeg være sikker på at jeg ikke er gravid? Står 99% sikker fra ikm på pakken. Anonymous poster hash: 1e2cf...3df
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Morgenurin er alltid best. Anonymous poster hash: 1d3b9...0c7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Mest sannsynligvis er du ikke gravid. Hvis mensen ikke har kommet om et par dager så svi av en ny test, men da om morgenen. Anonymous poster hash: cf25b...b99
VictoriaS Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Jeg fikk ikke positiv graviditetstest før to uker etter at jeg skulle hatt mensen. Dette er helt normalt, det kan ofte ta litt tid før det blir nok Hcg i urinen slik at testen slår ut positivt. Kjenner du noen tegn på graviditet enda da?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Ikke tegn på noe egentlig. Hverken mens eller graviditet. En litt stikkende smerte i det ene brystet bare, men det er nok tilfeldig. Hi Anonymous poster hash: 1e2cf...3df
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Om man tar graviditetstest kvelden før ikm så får man nesten garantert negativt resultat, uansett om man er gravid eller ei Anonymous poster hash: 60dbd...f3a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Så lenge du ikke har fått mensen, så er det selvfølgelig en sjanse for at du er gravid. Anonymous poster hash: 0e62c...3d0
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 Om man tar graviditetstest kvelden før ikm så får man nesten garantert negativt resultat, uansett om man er gravid eller eiAnonymous poster hash: 60dbd...f3a Det er jo i dag hun venter mens? Jeg fikk positiv test med morgenurin og kveldsurin tre dager før forventet mens. Samme to dager før. Anonymous poster hash: 35197...b0f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 HI her, Fortsatt ingen tegn til menstruasjon. Blir ikke klok på dette jeg, har alltid hatt helt nøyaktig syklus. Anonymous poster hash: 1e2cf...3df
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Jeg hadde ømme pupper, halsbrann, hetetokter, kvalme, ekstremt brennende føtter og uteblitt mensen, så jeg forsto jeg var gravid selvom testen var negativ 3 dager over forventet mensen. 4 dager etter forventet mensen var den positiv Anonymous poster hash: 60dbd...f3a
tesseliten Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Jeg fikk positiv test 6 dager før ikm, med morgen urin og clear blue:)
VictoriaS Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 "Når egget fester seg utskiller det hCG. Hos de aller, aller fleste kvinner entrer det befruktede egget livmoren 4 dager etter eggløsningen. Det svever rundt en stund og leter etter en fin plass å slå seg ned på før det fester seg 6-8 dager etter eggløsning."Så hvor tidlig kan man teste?Når et egg er befruktet graver det seg ned i livmorslimhinnen ca 6-8(-12) dager etter eggløsningen. Det begynner da umiddelbart å skille ut hCG, men det tar enda et par dager før nivået har blitt såpass høyt at det går an å påvise det i urinen. Med andre ord; de aller, aller fleste kan tidligst oppleve å få en positiv graviditetstest 8 dager etter eggløsningen, og senest omtrent rundt 16 dager etter eggløsningen. Det er mulig å få positiv test tidligere eller senere også, men det er ikke vanlig. "
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 HI her, Fortsatt ingen tegn til menstruasjon. Blir ikke klok på dette jeg, har alltid hatt helt nøyaktig syklus. Anonymous poster hash: 1e2cf...3df Har du testet igjen, da? Krysser fingrene for at du er gravid. Anonymous poster hash: 0e62c...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå