Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Herregud så mange idioter som finnes der ute. Mannen min er bare fantastisk. Klager aldri, er bare god og snill og behandler meg med den største respekt. Han elsker å ha sex med kona si og etter mange år sammen så går det ikke en dag uten at han tar på meg. Sender meg melding hver dag når han er på jobb, gjør aldri noe som sårer oss, gjør masse husarbeid og sier hele tiden at jeg må være god med meg selv. Brer over meg pledd og henter kald brus til meg på kveldene. Klager ALDRI på noe, vi ler og tuller masse hver dag!!! I tillegg tjener han masse penger som går til oss. Vi trener sammen og jeg ELSKER å være sammen med ham! Min sjelevenn rett og slett. Er ikke dette vanlig i dagens samfunn? Anonymous poster hash: 49f25...b5e
Hengebukksvinet Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 (endret) Har det som deg,bortsett fra penger.Mannen tjener helt greit,men det lever jeg godt med! Endret 14. april 2016 av Hengebukksvinet
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Har en fantastisk mann,men langt ifra perfekt nå er det vell ingen som er det heller,så da får jeg si meg meget fornøyd! Anonymous poster hash: aa546...750
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Ha-ha-ha... Nå lo jeg høyt for meg selv!!! Rett under denne tråden lå nettopp en tråd som heter "Kastrering av hamster". Jeg skulle bare scrolle blikket nedover forsiden, og denne tråden og hamstertråden slo seg sammen til: "Kastrering av fantastisk mann" Og jeg tenkte - som så mange ganger før - ALT bim-damer greier å ha ut av seg!!! Inntil hjernen koblet inn bevisstheten igjen og jeg forstod at noe var feil med det jeg leste På tide å lage seg litt middag, tenker jeg, vil tro blodsukkeret er litt lavt Hi - jeg leter etter en sånn mann. Skal på en første date med en i helga (har ikke datet på over to år!), så wish me luck! Anonymous poster hash: 5e477...081
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Har en flott mann jeg! Anonymous poster hash: b984b...3ed
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Høres kjedelig ut å få meldinger fra ham hver dag på jobb. Ikke mye proft. Og pledd og brus? Er du hans pasient? Anonymous poster hash: fdb74...297
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Min er også fin på mange måter, ikke noe graverende galt, men irriterende til tusen tidvis uansett! Anonymous poster hash: 514eb...9da
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 Jeg har 😊 Han er ikke helt som din, men helt perfekt for meg. Hatt han i snart 23 år, vi har selvfølgelig litt krangling innimellom, men det må til det også. For det meste er vi blide og glade. Anonymous poster hash: c7f0f...8b2
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 Han høres fantastisk ut, HI 😃 Hold godt fast i ham! Fint å høre om noen gode menn også, ettersom de fleste trådene her handler om udugelige menn 😂
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 Min er den beste jeg kan tenke meg. Og med flere havarerte forhold bak meg så er det godt og endelig kjenne på ro, trygghet og kjærlighet. Han er oppmerksom, akkurat passe romantisk, han ofrer alt for meg og barna og setter oss alltid først.Vi har lik humor og utrolig god kjemi, og har veldig fine dager selvom vi både kan diskutere og være uneige! Anonymous poster hash: 432b5...a51
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #11 Skrevet 14. april 2016 Jeg har også en fantastisk mann. Snill og god som dagen er lang, og spenstig på soverommet. Anonymous poster hash: 84291...2a9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #12 Skrevet 14. april 2016 Min er også "perfekt". God utdanning, god jobb, felles økonomi. Pen, slank, høg. Deler husarbeid med meg (bortsett fra at nå gjør eg nesten alt pga arbeidsledig), men rydder gjerne kjøkken, henger opp klær om eg ber han gjøre det. Lager over halvparten av alle mat. Måteholden med alkohol. Aldri dritings. Spør ALLTID før han takker ja til å gå tur med kompis, ut med vennene, middag med kollegaer osv. (Eg sier forsåvidt alltid ja). Liker å gjøre ting sammen som familie, hytteturer, sykkelturer, fotball på løkka med ungene osv. Fortsatt lyst på kona si, etter 17 år sammen. Veldig veldig fornøgd. Anonymous poster hash: 8049b...630
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #13 Skrevet 14. april 2016 Min er også sånn. Bortsett fra pengene. Han er ikke steinrik, liksom, vi har helt gjennomsnittlig inntekt og med tre barn sitter vi nok igjen med mindre enn vi skulle ønske på slutten av måneden. Og han er ikke den som gjør husarbeid helt av seg selv alltid, jeg må ofte spør om han kan gjøre noe, men han gjør det med klagefritt:) Vi har felles interesser, vi koser oss sammen, han ringer meg hver dag på jobb osv, osv. For meg er han perfekt:) Anonymous poster hash: 7ef96...518
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #14 Skrevet 14. april 2016 Har en fantastisk mann jeg men han gjør ikke alt jeg ber om eller tjener så godt med penger . Noen ganger plukke jeg opp rotet hans , mens jeg banner for meg selv at jeg ikke er moren hans . Innimellom glemmer han småting som i mitt hode er helt super viktig innimellom skjønne han ikke at akkurat den dagen trengte jeg bare at han holdt rundt meg, innimellom har jeg lyst til å kvitte meg med hele gubben men for en fantastisk herlig mann jeg har ❤️ 12 år sammen har vi og flotte barn han er min beste venn og en fantastisk pappa . Sammen er vi kaos og vi har ett utrolig godt liv sammen Anonymous poster hash: 2178c...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå