Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Jeg er en ung dame som er andregangsfødene, jeg er 37 uker på vei. Jeg var hos legen i går, alt så bra ut, men de tok urinen min på dyrking. Og i følge hjertetingen(kommer dessverre ikke på hva det heter) målte de hjertelyden på 144, men hun klarte ikke å høre lyden sikkelig. Men hun fikk den bare på skjermen sin at det var det.Og lille nurk var helt normalt aktiv med vanlige hard litt slitsomme spark. Og ellers var alt bra med meg.Men i dag synes jeg lille nurk har ikke sparket så hardt som vanlig, bare svake spark. Hva kan det ha seg? Anonymous poster hash: 788c8...916 Anonymous poster hash: 2a179...47e
Mamma&skatt Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Ta en telefon til føden, aktiviteten kan forandre seg, men det skal ikke bli mindre liv. Bedre med en ekstra sjekk tenker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 du føder nok snart..4 gangsfødende her...babyene blir ofte roligere mot slutten Anonymous poster hash: c5705...aff
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 du føder nok snart..4 gangsfødende her...babyene blir ofte roligere mot slutten Anonymous poster hash: c5705...aff Et farlig råd. Til HI, hvis du føler at aktiviteten har forandret seg, så er det alltid lurt å sjekke det. Det handler om babyens liv. Anonymous poster hash: 60b00...873
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Et farlig råd. Til HI, hvis du føler at aktiviteten har forandret seg, så er det alltid lurt å sjekke det. Det handler om babyens liv. Anonymous poster hash: 60b00...873 selvfølgelig...!! helt enig med det første svaret..: ) Hun må jo selvfølgelig ta kontakt med føden. sier bare hva som er min erfaring... om hun blir sendt hjem : ) så slapp av. Anonymous poster hash: c5705...aff
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Heisann, HI her Vil bare gi beskjed at det ble "full fest" i magen under middagen Men om han er like rolig på dagen i morgen vurderer jeg å ringe. Jeg så til og med på magen at han beveget seg uten at jeg kjente sparkene. Anonymous poster hash: 2a179...47e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 + takk for svarene, glemte jeg å nevne hilsen HI Anonymous poster hash: 2a179...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå