Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Jeg syns det er et stilig navn, for all del, men det føles så fremmed på tunga for meg. Så rart liksom. Med førstemann var det også pappen som kom med navn, og jeg var skeptisk da også. Men så følte jeg bare i løpet av graviditeten at det passet perfekt likevel og jeg har ikke angret siden. Det bare føltes så rett og passet så fint til den lille som kom. Og nå har vi altså bestemt oss for navn på barn nr. 2. Men det føles ikke helt riktig denne gangen. Problemet er at jeg ikke klarer å komme på noen alternativ! Nå er babyen snart her og jeg vil han skal ha et navn når han kommer. Hvordan gjøre det da? Skal jeg bare gå for det og håpe det blir riktig for meg? Eller fortsette å tråle Internett for tips? Eller vente å se til baby kommer? Anonymous poster hash: 85a3c...2a7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Mulig det føles fremmed på tunga for deg, men du kan trøste deg med at det er på toppen av topplistene i nesten hele Europa, få,navn som klinger mer kjent for de store massene... Anonymous poster hash: 6b6f0...73d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Kanskje han leser mammaentilmichelle bloggen i smug på natta og der fikk han navnet William fra? Anonymous poster hash: 44c9d...6ea
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Praktisk navn, funker på Norsk og Engelsk..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Mulig det føles fremmed på tunga for deg, men du kan trøste deg med at det er på toppen av topplistene i nesten hele Europa, få,navn som klinger mer kjent for de store massene... Anonymous poster hash: 6b6f0...73d Ja slik har det nok vært til alle tider. Noen navn er mer populære enn andre, ikke noe galt i det likevel å velge et populært navn hvis det er dette man liker best vel? Og pga at alle nå har tilgang til statistikk på dette, er det likevel kun 1-2 pr 100 som bærer toppnavnene. Det var til sammenlikning høyere prosentandel som het Jan og Anne i sin tid (og også kanskje Tor, Eva, Wenche osv, men dette tør jeg ikke si helt sikkert). Går ikke akkurat og fnyser over at de i sin tid fikk et toppnavn. Er så lei av de surmula kommentarene om populære navn...sorry Anonymous poster hash: 0ec85...109
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 William er et skikkelig fint navn, selv om det er topplistenavn. Far kunne ha ønsket et navn som var mye verre. Anonymous poster hash: d1cbe...37b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Jeg brukte tid på å venne meg til navnet som mannen valgte til sønnen vår (oppkalling). Da han var født kunne han ikke hett noe annet. Anonymous poster hash: de5e4...b1f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Hva heter storebror? William er ikke et navn jeg kunne valgt på mitt barn, men helt ok. Anonymous poster hash: 3b8f6...c80
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Hva med Wilhelm da? ☺ Anonymous poster hash: 38532...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Anbefaler Analius i stedet.... Hallo. William er fint det. Men om den verste bølla i klassen på ungdomsskolen het det, så kan jeg skjønne at det ikke frister. Anonymous poster hash: 514ea...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå