Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Jeg ville ikke ha sex i går. Han ville ha det og ble ganske gretten. Trenger ikke utdype det. Da jeg våknet i dag tidlig så kom det noe ut av underlivet mitt, så ut og luktet som sperm. Jeg er gravid og har jo endel utflod, men dette minnet meg om sperm altså, både utseende, konsistens og lukt. Det lukter jo ganske spesielt etter å ha ligget inne over natta (beklager ekle detaljer)" Hva tror dere? Tror dere han hadde seg, og tømte seg, i meg,mens jeg sov, fordi han ikke fikk lov da jeg var våken? Anonymous poster hash: e2cc7...229
Ylva og Mathilde Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Bare vær obs på at fostervann lukter sæd!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Sover du så tungt? Det virker usannsynlig at du ikke våknet av det... Men hva vet jeg... Det går vel an... Anonymous poster hash: a6d58...9ec
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Hadde du seriøst ikke våknet og merket det visst han hadde hatt sex med deg?? Anonymous poster hash: 8b5f1...836
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Er han troendes til noe sånt? Hvorfor har du valgt å bli gravid med en mann du tror kan gjøre noe slikt og ikke stoler på? Er du langt på vei? Fostervann kan være klissete og blankt, og lukte søtt.. Anonymous poster hash: cad5a...3d7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Er 27 uker på vei. Jeg har tidligere lekket fostervann, ikke i denne graviditeten, men da kom det en hel dam og det bare lakk og lakk. Lå et håndkleet i skittentøyskurven, helt øverst, et sånn han bruker til å tørke både seg selv og meg nedentil etter vi har sex. I går vasket jeg alle kluter og håndklær vi har,mog jeg vet st jeg ikke overså det som lå på toppen der. Jeg begynner å lure nå. Men det er en ganske drøy beskyldning å komme med, så har ikke turt å spørre han. Kan vel kanskje gå frem slik at jeg bør bli sjekket av fødeavdelingen i dag, for det var noe som kom ut som luktet og så ut som sprem, men vi har jo ikke hatt sex. Mhm,mvanskelkg dette Anonymous poster hash: e2cc7...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Du mistenker at han voldtok deg i søvne? Anonymous poster hash: a236f...4ba
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 Sover du virkelig så tungt at en mann kan gjennomføre et samleie uten at du våkner?? Anonymous poster hash: 4fad3...785
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 Ja, jeg sover veldig tungt, ellers hadde jeg ikke mistenkt det Anonymous poster hash: e2cc7...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 Håndkleet kan han vel ha brukt etter å ha vasket seg i dag tidlig, eller kanskje han runket i det? Nå vet ikke jeg hva slags type du har, men er du virkelig sammen med en mann du tror er i stand til å voldta deg om han blir avvist i senga? Anonymous poster hash: 90f91...685
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #11 Skrevet 14. april 2016 Spør han om dere hadde sex i søvne i går. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 8c6e6...a46
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #12 Skrevet 14. april 2016 Håndkleet kan han vel ha brukt etter å ha vasket seg i dag tidlig, eller kanskje han runket i det? Nå vet ikke jeg hva slags type du har, men er du virkelig sammen med en mann du tror er i stand til å voldta deg om han blir avvist i senga? Anonymous poster hash: 90f91...685 Runkehonkle? Anonymous poster hash: dc830...49c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #13 Skrevet 14. april 2016 Tror han ronket på deg... Anonymous poster hash: 870e6...a01
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #14 Skrevet 14. april 2016 Jeg syns dere skal holde dere for gode til å kødde med dette, om dette er seriøst er det en veldig alvorlig situasjon for HI. Om du ikke har dusjet HI, så syns jeg du skal dra på voldtektsmottak og sjekke. Jeg ville personlig ha kjent det godt om noen hadde gjort det med meg, mitt underliv blir sårt om jeg har sex uten å være våt. Anonymous poster hash: 6b6bf...44e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #15 Skrevet 14. april 2016 Jeg dusjet dessverre, for syns det var ganske ekkelt. Ville bare ha det vekk. Har ikke kommet noe mer. Anonymous poster hash: e2cc7...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #16 Skrevet 14. april 2016 Nei, jeg tror du hadde våknet. En annen ting er at om han faktisk hadde gjort det uten at du våknet så hadde det jo stengt tatt ikke skjedd noe "galt". Du ble ikke plaget, han fikk nydelsen. Vinn, vinn. Anonymous poster hash: d9a22...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #17 Skrevet 14. april 2016 Unnskyld st jeg spør her altså, men det er en ganske drøy påstand å komme med, så derfor vil jeg ikke spørre noen som kjenner oss. Og hvis det faktisk har skjedd så blir det utrolig pinlig om folk vet at jeg er sammen med en som er istand til å gjøre noe sånn, de må tro at jeg er idiot som har sånne tanker og beskyldninger om han, og hvis det er skjedd så syns de vel at jeg er idiot son er sammen med en son har gjort noe sånn . Jeg får vel bare spørre han, men så slemt det er av meg å spørre han hvis han ikke har gjort det, men jeg vil jo også vite det. Anonymous poster hash: e2cc7...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #18 Skrevet 14. april 2016 Nei, jeg tror du hadde våknet. En annen ting er at om han faktisk hadde gjort det uten at du våknet så hadde det jo stengt tatt ikke skjedd noe "galt". Du ble ikke plaget, han fikk nydelsen. Vinn, vinn. Anonymous poster hash: d9a22...ecf så du syns det er greit å bli pult mot din Vilje, mens du sover og ikke kan stoppe det, fordi du ikke blir plaget av det Der og da og han får nytelse av det? Anonymous poster hash: e2cc7...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #19 Skrevet 14. april 2016 Nei, jeg tror du hadde våknet. En annen ting er at om han faktisk hadde gjort det uten at du våknet så hadde det jo stengt tatt ikke skjedd noe "galt". Du ble ikke plaget, han fikk nydelsen. Vinn, vinn. Anonymous poster hash: d9a22...ecf Er du syk i hodet eller??! Det er ALLTID galt å ha sex med noen som ikke har samtykket, enten dette er fordi de har sagt at de ikke vil, eller at de er for trøtte/syke/ruset til å gi samtykke. Anonymous poster hash: b370d...2ed
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #20 Skrevet 14. april 2016 så du syns det er greit å bli pult mot din Vilje, mens du sover og ikke kan stoppe det, fordi du ikke blir plaget av det Der og da og han får nytelse av det? Anonymous poster hash: e2cc7...229 Jeg vet jo at det er svært tabubelagt, men egentlig ser jeg ikke problemet, nei. Så lenge det ikke skader HI på noen måte, som jeg forutsetter, er det jo bare det at HI er opplært til at sex i søvne er galt som skaper problemer. De fleste ville jo våknet av noe sånt. Det burde mannen forventet, men sån sett i ettertid har det jo ikke skjedd no galt. (I tillegg til at jeg ikke tror det har skjedd i det heletatt selvfølgelig) Anonymous poster hash: d9a22...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #21 Skrevet 14. april 2016 HI; du må enten bare spørre ham rett ut, eller si at du er redd noe er galt med babyen, fordi du tror du lekket fostervann i natt. Si at dere må til sykehus, fordi det kan være alvorlig. Om han ikke sier/innrømmer noe, så hadde jeg faktisk dratt til sykehuset for å sjekke at alt er bra. Anonymous poster hash: b370d...2ed
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #22 Skrevet 14. april 2016 Jeg fortalte nå at jeg var redd jeg trodde jeg hadde lekket fostervann siden det var noe som rant ut son luktet som sperm, og det kan være fostervann, han sier han våknet på natta og at jeg holdt rundt han, stdet var mørkt i rommet, så han så ikke ansiktet mitt, så han trodde jeg var våken, at han startet å ta på meg og siden jeg ikke dyttet han bort så trodde han at jeg syns d var greit at han dyttet den inn og kom i meg. Anonymous poster hash: e2cc7...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #23 Skrevet 14. april 2016 Jeg fortalte nå at jeg var redd jeg trodde jeg hadde lekket fostervann siden det var noe som rant ut son luktet som sperm, og det kan være fostervann, han sier han våknet på natta og at jeg holdt rundt han, stdet var mørkt i rommet, så han så ikke ansiktet mitt, så han trodde jeg var våken, at han startet å ta på meg og siden jeg ikke dyttet han bort så trodde han at jeg syns d var greit at han dyttet den inn og kom i meg. Anonymous poster hash: e2cc7...229 Da var det avklart. Flott! :-) Anonymous poster hash: dc830...49c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #24 Skrevet 14. april 2016 Jeg fortalte nå at jeg var redd jeg trodde jeg hadde lekket fostervann siden det var noe som rant ut son luktet som sperm, og det kan være fostervann, han sier han våknet på natta og at jeg holdt rundt han, stdet var mørkt i rommet, så han så ikke ansiktet mitt, så han trodde jeg var våken, at han startet å ta på meg og siden jeg ikke dyttet han bort så trodde han at jeg syns d var greit at han dyttet den inn og kom i meg. Anonymous poster hash: e2cc7...229 da kommer det hele an på deg og dine følelser her. Kan du selv se dette som en stor tabbe fra han, og be han forsikre seg at slikt ikke hender igjen? Eller er du nå så usikker og utrygg i situasjonen deres, at du helst ikke vil mer? Hva andre mener her har ingen betydning. Samboeren min gjorde det samme for et par år siden, men jeg våknet da.. Vi kom oss gjennom det, men han forsikrer seg nå at hver gang vi har sex, så er jeg våken og med på akten, for han ble mer satt ut av det enn meg den gang. Anonymous poster hash: de084...7d7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #25 Skrevet 14. april 2016 Da var det avklart. Flott! :-) Anonymous poster hash: dc830...49c Det er jo ikke avklart, hun hadde sagt nei til sex og han har tatt seg til rette uten å forsikre seg om at hun var våken! Det kan være en stor tabbe, men du må forsikre deg om at han forstår alvoret HI! Anonymous poster hash: 6b6bf...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå