Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Noe mer enn hjerte man kan se? Gleder meg og gruer meg veldig:) Anonymous poster hash: c3c9a...992
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Det er faktisk helt fantastisk, merkelig. Men fantastisk . Man ser vel egentlig ikke så mye mer en en liten hvit knopp som flikker i uke seks. Men gud så herlig å se den . Ellers må du ikke bli redd for om det ikke vises enda, du kan være noen dager seinere enn du tror, og starten av uke 6 er en smule på hengende håret. Så ikke bli helt knust om de ikke ser. ( men skulle tro de finner ) jeg var i uke 5+1 ( så da bare " posen " ) så i uke 6+2 ( som viste seg å være 7+2) da så vi hjertet som en flikkende knopp. I uke 8 var det mer en mikkemus/ bie. Helt nydelig . Uke 13+2 så vi helt klart baby. Hu rørte på seg og styrte rundt . Lykke til på UL kjære deg. Håper du får se flikkingen i morgen <3 Anonymous poster hash: 1675e...880
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Åssen gikk det i dag ? Anonymous poster hash: 1675e...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå