Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Tja... Akkurat nå sitter jeg på kk og venter mens gubben leverer svømmeprøve. Både jeg og alle andre på venterommet vet hva han holder på med akkurat nå. Anonymous poster hash: 6e69a...ac7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Mannen fikk det ikke til og jeg måtte inn og hjelpe ham. Det er enda litt flauere når alle vet hva man holder på med. Anonymous poster hash: b019e...1ee
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Rart, i går så jeg en episode med Frasier om akkurat det. Kvaaaalmt. Anonymous poster hash: d9644...5f0
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Gøy Vi fikk tidenes upassende lættis på venterommet på kk etter en MA. Mannen skulle på seminar og var på vei avgårde mens jeg fortsatt ventet på samtale hos jm for å få utdelt abortpillene. Han sier «fortell hvordan det går og bare ring hvis jeg skal komme tilbake». Jeg: «jada, skal jeg gjøre». Han:«men du trenger kanskje ikke å sende mms». Det ble egentlig skikkelig pinlig. Kanskje derfor vi lo enda mer, selv om vi var jo veldig lei oss, barnet var sterkt ønsket. Men noen ganger er galgenhumor fint. Anonymous poster hash: 750f4...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå