Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Noen som har vært det? Hadde dere noe betenkeligheter rundt dette i forhold til syke pasienter og labratoriearbeid? Anonymous poster hash: bf8e9...7a4
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Nei, så lenge man følger vanlig rutine med tanke på smitte så er det ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Det skal da vel ikke være noe problem? Jeg er sykepleier, og vi er nok borti mer enn en legesekretær. Dette sier jeg fordi jeg har jobbet som det selv. Jeg blander antibiotika osv på jobb. Er mer i direkte kontakt med en pasient over lengre tid. Så nei, jeg vil ikke si at jobben din utgjør noen fare. Skulle det være smitte tar du forhåndsregler akkurat som ellers 😊 Anonymous poster hash: eb078...d5f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Takk for svar. Ønsker selfølgelig å jobbe men man blir jo litt ekstra bekymret som gravid 😀 Anonymous poster hash: bf8e9...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå