Gå til innhold

Fotballfrue på tjukka igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moro :) har ventet på det!

Anonymous poster hash: 35f04...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DA legger jeg inn en oppfordring til dere alle, at dere holder dere til temaet og ikke sporer av med alle slags spekulasjoner. Og gratulerer samtidig til Caroline & Lars!

Moderator KT

Skrevet

Fin video:-) hun har termin omtrent samtidig som meg hun da;-)

Anonymous poster hash: 52868...1e7

Skrevet

😴

Anonymous poster hash: 2315f...f04

Skrevet

Så koselig da.

Følger ikke med på disse fruene eller har noen mening om dem, men det er alltid koselig når noen blir gravide og får baby :-)

Anonymous poster hash: 2af93...1aa
Skrevet

Åå:) Leste bloggen mye før, men ikke vært inne siste året (ble litt lei). Måtte se (spolte til nærmere slutten etter hvert, da). Hva har skjedd med meg? Etter jeg ble gravid selv blir jeg så rørt av slikt! Tårene strømmet på når hun sa det. Å få barn er bare så vakkert! :)

Anonymous poster hash: 5c069...203

Skrevet

Zzzzzzzz

Anonymous poster hash: 3c976...65b

Skrevet

Zzzzzzzz

Hvis tittelen på tråden er uinteressant for meg går jeg ikke inn, jeg. Er da mange tråder her som bare noen bryr seg om?

Skrevet

Syns det var veldig gøy jeg 😊 Men så har jeg termin ca samtidig som henne. Og da er det ekstra gøy å følge de som er i samme situasjon. Var jo ikke noen bombe når de allerede har en fra før som nærmer seg tre år. Er jo en fin aldersforskjell det ☺️

Anonymous poster hash: c25a8...5c4

Skrevet

Hadde det på følelsen at de gikk for septemberbaby :)

Anonymous poster hash: c06d9...624

Skrevet

Zzzzzzzz

Dust.

Du skjønte vel hva tråden handlet om?

Er du ti år?

Anonymous poster hash: 15ac4...f0a

Skrevet

Trist, enda en unge som blir outet for alle og enhver. huff. 

Mon tro hva hun gjør når kroppen ikke ser lik ut etterpå ;) 

Anonymous poster hash: f8a4f...5d1
Skrevet

Trist, enda en unge som blir outet for alle og enhver. huff.

Mon tro hva hun gjør når kroppen ikke ser lik ut etterpå ;)

Anonymous poster hash: f8a4f...5d1

Hun har nok alt tatt "etter-fødsel-bilde" som kan legges ut! Ellers blir nok bildene redigert både i svangerskap og etterpå.

Sist hadde hun liten mage på alle bilder hun la ut, men mye større mage når du møtte henne i real life!

Anonymous poster hash: dad78...7de

Skrevet

For en nydelig video <3 helt fantastisk at de skal få et barn til! Fotballfrue er ikke helt min smak, for mye fasade, utseendefokusering og dill og dall, men må innrømme at jeg ble rørt til tårer av den videosnutten dems. Lykke til med svangerskapet, å få barn er det største og mest spesielle man opplever i livet! <3

Anonymous poster hash: 0ad48...f5d

Skrevet

Hun har nok alt tatt "etter-fødsel-bilde" som kan legges ut! Ellers blir nok bildene redigert både i svangerskap og etterpå.

Sist hadde hun liten mage på alle bilder hun la ut, men mye større mage når du møtte henne i real life!

Anonymous poster hash: dad78...7de

Min mage så ikke like stor ut på bilder som i virkeligheten. Var nesten litt irriterende når jeg skulle sende bilder av den store, fine magen til familie og venner.

Skrevet

Det er jo ingen nyhet ette da. Både jeg og flere med meg har de siste 2 mnd spurt henne i bloggen. Spurt, og egentlig stadfestet.

Jo da fint det.

Men det virker som om det lissom er bare e to som har en fantastisk famile og barn.....hallo, vi har det like fint vi andre også.

Bedre faktisk. Vi trenger ike 5 produkter i annsiktet bare for å levere i bhg........

Anonymous poster hash: cfa0d...36e

Skrevet

Det er jo ingen nyhet ette da. Både jeg og flere med meg har de siste 2 mnd spurt henne i bloggen. Spurt, og egentlig stadfestet.

Jo da fint det.

Men det virker som om det lissom er bare e to som har en fantastisk famile og barn.....hallo, vi har det like fint vi andre også.

Bedre faktisk. Vi trenger ike 5 produkter i annsiktet bare for å levere i bhg........

Haha, sjalu much?;-)

Anonymous poster hash: 52868...1e7

Skrevet

Kan ikke fatte at hun er halvveis. Hvor i søl verden er magen? Jeg er veldig slank og har helt flat mage til vanlig. Da jeg var i uke 20 kunne jeg bare glemme å skjule det.

Anonymous poster hash: d5d40...81c

Skrevet

Jo da fint det.

Hvor har hun sagt at hennes familie er bedre enn alle andres? og hvordan vet du at alle andre har det mye bedre enn henne.

Herregud, jeg skjønner at folk ikke liker henne som person osv, men at så mange her inne skal snakke så stygt om henne fordi hun er gravid skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: aec81...e44

Skrevet

Kan ikke fatte at hun er halvveis. Hvor i søl verden er magen? Jeg er veldig slank og har helt flat mage til vanlig. Da jeg var i uke 20 kunne jeg bare glemme å skjule det.

Anonymous poster hash: d5d40...81c

Når det gjelder mage er det så individuelt som du kan få det. Noen er digre etter bare 3 måneder, andre har såvidt mage rundt termin. 

Selv fikk jeg ikke mage før rundt uke 27-28, så det vistes ikke på meg at jeg var gravid i uke 20. 

Magen min forsvant også omtrent i det ungen ploppa ut, så det er godt mulig at det ikke vises noe nå og at hun har flat mage etter 4 dager. 

Anonymous poster hash: ef2c5...3b7

Skrevet

Hvor har hun sagt at hennes familie er bedre enn alle andres? og hvordan vet du at alle andre har det mye bedre enn henne.

Herregud, jeg skjønner at folk ikke liker henne som person osv, men at så mange her inne skal snakke så stygt om henne fordi hun er gravid skjønner jeg ikke.

Mange er nok sjalu, men jeg kjente meg også litt tråkket på av det bildet hun la ut etter fødsel. Jeg har aldri hatt eller ønsket meg fotballfruens kropp, men la kraftig på meg i mine svangerskap og hadde en hard barseltid med begge mine barn. At hun la ut et så seksualisert bilde, opplevde jeg nesten som en hån av min egen opplevelse. Med alt fokuset på å få kroppen raskest mulig tilbake til uberørt tilstand, bidro hun til å å sette et enda mindre oppnåelig ideal. Jeg er 37 år, jeg er fornøyd med livet og etterhvert også kroppen. Likevel er jeg ikke uberørt av slike bilder og jeg syns ikke hun burde lagt det ut offentlig. Jeg ønsker ikke dama vondt, bare at hun skal tenke på hvilke tankeprosesser hun kan trigge hos andre som sliter med kropp av ulike grunner.

Veldig koselig med ny baby. Jeg tror hun som alle oss andre blir klokere med årene. 

Anonymous poster hash: 171a7...412

Skrevet

Så koselig da!

Anonymous poster hash: c9f7a...7de

Skrevet

Gratulerer til henne😊

Skrevet

Mange er nok sjalu, men jeg kjente meg også litt tråkket på av det bildet hun la ut etter fødsel. Jeg har aldri hatt eller ønsket meg fotballfruens kropp, men la kraftig på meg i mine svangerskap og hadde en hard barseltid med begge mine barn. At hun la ut et så seksualisert bilde, opplevde jeg nesten som en hån av min egen opplevelse. Med alt fokuset på å få kroppen raskest mulig tilbake til uberørt tilstand, bidro hun til å å sette et enda mindre oppnåelig ideal. Jeg er 37 år, jeg er fornøyd med livet og etterhvert også kroppen. Likevel er jeg ikke uberørt av slike bilder og jeg syns ikke hun burde lagt det ut offentlig. Jeg ønsker ikke dama vondt, bare at hun skal tenke på hvilke tankeprosesser hun kan trigge hos andre som sliter med kropp av ulike grunner.

Veldig koselig med ny baby. Jeg tror hun som alle oss andre blir klokere med årene.

Anonymous poster hash: 171a7...412

Jeg forstår akkurat det veldig godt, men samtidig er det godt å se at folk er ulike etter fødsel. Min kropp hoppa rett tilbake etter fødsel, akkurat som hennes. Dette var et resultat av ekstremt hardt arbeid lenge før jeg ble gravid også.

Jeg føler at det har blitt til at enten så skal offentlige personer være runde i kantene eller så tråkker de på folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...