Gjest Hanne Mari Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Hei Dette er min siste uke som forumansvarlig, da vikariatet mitt går ut. Jeg slutter i morgen. Det vil si at Kari Mathilde er tilbake etter en lang fødselspermisjon, og skal ta over igjen. Egmont Publishings digitale avdeling er imidlertid i endring og skal omorganiseres, og derfor er hennes ledelse midlertidig, men hun vil lede forumet fram til ny organisering er på plass nærmere sommeren. Håper dere tar godt imot henne! Tusen takk for rundt 20 hyggelige måneder på forumet, kommer til å savne jobben! Hilsen Hanne Mari
Gjest Kari Mathilde Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Hei! Det er jeg som overtar for Hanne Mari fra mandag av. Håper dere vil ta godt imot meg. Jeg gleder meg til å bli kjent med dere! Bare spør om det er noe dere lurer på.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Vil bare si at jeg hele tiden har hatt et veldig positivt inntrykk av deg, Hanne Marie! Du har gitt et positivt og redelig inntrykk hele veien Takk for tiden du har vært her og lykke til videre Anonymous poster hash: d5924...fb6
Gjest Hanne Mari Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Tusen takk for det, det var veldig hyggelig å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå