Gå til innhold

Har du lurt barnet ditt noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte sønnen min ved å blande en teskje tran i grøten hans hver morgen.

Han merket ingenting og stappet i seg grøten, topp fornøyd.

Enkelte vil sikkert mene dette var mishandling, men det var en veldig enkel måte å få i ham tranen på.

Anonymous poster hash: 78e3b...8e2
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha ja, i mange år. Julenissen, tannfeen, påskeharen... at kaptein Sabeltann er ekte, etc.

Har gitt medisiner i ymse mat når de ikke ser og. Det er da virkelig ikke mishandling og sørge for at barna får i seg ting de trenger

Skrevet

Så lenge det er for barnas beste, så har jeg ingen problemer med å lure barna.

Anonymous poster hash: c3fde...573

Skrevet

Ja jeg må lyve hver gang vi har fisk å kalle det for noe annet,for sier jeg at det er fisk så nekter han å spise.

Kaller jeg det noe annet så kan han spise mye av det.

Har også lurt han til å legge seg en halvtimere tidligere med å ta opp det han pleier å se på,også sette det tidligere.

Jeg skulle ha barnevakt å han legger seg fint når jeg legger han å da sovner han fort,skal barnevakten legge han så bare tuller han å sovner gjerne ikke før ti!

Han er bare 4 år så å sovne ti er altfor sent når han må opp 7 om morgenen.

Anonymous poster hash: 29118...609
Skrevet

Ja, jeg har kalt noe som ikke er pølse for pølse :)

Anonymous poster hash: fdce7...b72
Skrevet

Jepp, har sagt at tunga blir grønn når de juger😂 Resultatet er at de prøver å skjule tunga, lukke munn når de ikke sier sannheten👍

Funker vel til de er 5-6 år

Skrevet

Lurer dem støtt og stadig. Både for egen vinning og for moroskyld. Når det er på gøy så avslører jeg det, og så så blir jeg lurt masse tilbake. Her er det tull, tøys og lureri dagen lang.

Skrevet

Jeg lurte sønnen min ved å blande en teskje tran i grøten hans hver morgen.

Han merket ingenting og stappet i seg grøten, topp fornøyd.

Enkelte vil sikkert mene dette var mishandling, men det var en veldig enkel måte å få i ham tranen på.

Hvor gammelt er barnet? Bare tull å gi lure tran i barnet. Tran er ikke så sunt som man en gang trodde.

Anonymous poster hash: e99ee...425

Skrevet

Ville nok bekymret meg veldig om barnet mitt hadde så dårlige smaksløker at han ikke kjente transmak i grøt. Ellers små lurer jeg mitt barn hele tiden. Mest den type ting som jeg forventer at han vil gjennomskue. Han gjennomskuer det da som regel. I en verden med stadig mer avanserte svibdelmetoder er det greit å trene barnets kritiske sans.

Anonymous poster hash: e8e75...593

Skrevet

Ville nok bekymret meg veldig om barnet mitt hadde så dårlige smaksløker at han ikke kjente transmak i grøt. Ellers små lurer jeg mitt barn hele tiden. Mest den type ting som jeg forventer at han vil gjennomskue. Han gjennomskuer det da som regel. I en verden med stadig mer avanserte svibdelmetoder er det greit å trene barnets kritiske sans.

Skrevet

Han var baby  - nå er han 10. Jeg tror han trodde det var sånn det skulle smake. 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...