Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Jeg logga inn på Tinder i håp om å treffe en jeg vet om, men som jeg ikke kommer i kontakt med på noen naturlig måte. Jeg sveipet gjennom sikkert 50 profiler før appen sa det ikke fantes flere 😂, men han dukket ikke opp der. Så gikk det et par timer og smack, der dukket han opp som en match. Jeg fikk med en gang opp at det var en match. Er det da jeg eller han som klikket "Like" først..? Jeg sendte en smiley rett etterpå, men fikk ingen svar. To døgn siden nå. Er det vanlig å bare klikke Like uten å følge opp? Svartens, han ser så snill og god ut! Anonymous poster hash: 3b427...663
Marriet Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Dere har begge trykket liker for å bli match. Dereom han ble match med en gang du trykket liker på han så har han likt deg først Hvis du vil innlede til en samtale bør du skrive noe mer enn en smiley! Det er jo ikke særlig til oppfølging det heller. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Det er veldig vanlig å ikke skrive til de man matcer med, noe jeg syns er helt idiotisk. Men mange "samler" på match Anonymous poster hash: cf4bf...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå