Gå til innhold

Skam, serien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader så bra serie.

Men hvor er foreldrene, synes dere den er realistisk i forhold til hvordan vgs-elever har det? Jeg synes alle i den serien er fullstendig uten oppfølging hjemmefra.

Og et spørsmål til, Noora, eller hun som spiller henne, er hun fra Østfold? Synes jeg aner en slags Østfoldintonasjon men mulig jeg er helt ute nå... 

Anonymous poster hash: d9812...f8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får man sett denne serien?

Anonymous poster hash: ef932...9f0

Skrevet

Serien er så bra :) tror de følger kun ungdommene , og ikke fokusere på de voksne . Tviler ungdom har så frie tøyler ;) stakkars barna mine som får den strenge moren da når de tenåringer 😂

Anonymous poster hash: 2c1e4...64f

Skrevet

Hvor får man sett denne serien?

Anonymous poster hash: ef932...9f0

NRK nett-tv har alle episodene :)

Anonymous poster hash: 2c1e4...64f

Skrevet

En TV-serie trenger ikke å vise alle deler av livet. Denne serien handler først og fremst om de deler av ungdomslivet som foreldre har liten del i. Sånn er det nå og sånn var det da jeg var ung. Da er det ikke verdt bruke mye tid og ressurser på å skildre foreldrene tenker jeg. De tilfører ikke noe spesielt ift temaene i serien. Det betyr jo ikke nødvendigvis at foreldrene til alle disse ungdommene ikke er til stede i livet deres. Det eneste vi vet helt sikkert er jo at William bor alene i en leilighet, og at Nora bor i kollektiv.

Anonymous poster hash: 42c93...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...