Gå til innhold

Så sliten av vennskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som bare gir meg dårlig samvittighet. Hvorfor er det slik med enkelte eller er det meg det er noe galt med?? Ene venninnen min..vi er ikke så nære lenger, dette har egentlig pågått ganske lenge, vi prøvde å prate ut om det, men det har ikke blitt noe bedre. Jeg føler meg ikke nær henne, det føles unaturlig å ta kontakt med henne fordi vi er ulike, fordi det føles som det er så mye usagt mellom oss, fordi det virker som vi begge er "bitre" på hverandre på en måte.. Nå er det slik at jeg bare forbinder henne med dårlig samvittighet og at hun har forventninger i vennskapet jeg ikke klarer å innfri..ååh dette gjør meg så sliten og lei. Ikke bare bare å kutte henne helt ut heller fordi vi er i samme vennegjeng og bes ofte til de samme sammenkomstene.

Andre venninner kan det i blant gå lang tid mellom hver gang vi får til å møtes eller bare har lite kontakt, men det er ingen problem, vi begge skjønner det og det er ikke noe issue liksom...Andre som hatt vært oppi det samme? Hvordan løste du det??

Anonymous poster hash: cf2d7...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennskap tar slutt, slik er det. Jeg har "gjort det slutt" med ei venninne nå nylig, vi var veldig ulike, hun ble sur når jeg ikke var enig med henne hele tiden, vi hadde det ikke noe hyggelig sammen.

Skrevet

Føler meg bare så slem..og ransaker meg selv om jeg gjør noe galt, jeg tar lite kontakt nå, det gjør vi begge, men føles kunstig å sende melding "heei hvordan går det?". Kjip situasjon å være i.. det er så anspent stemning når vi er sammen, vi er liksom bare høflige overfor hverandre, men jeg kan ikke være meg selv og vil helst slippe å møte henne....uffh..

Skrevet

Hvordan "gjorde du det slutt?" Hadde dere også mange felles venner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...