Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Å ikke være like glad i barna sine. Jeg var livredd for at jeg ikke skulle klare å elske nummer to like mye som jeg elsker nummer en. Også kom minstemann og jeg har vært så latterlig forelsket i den lille gutten min! Har virkelig aldri opplevd en så sterk kjærlighet før, noe som da betyr at jeg ikke føler like sterkt for jenta mi... Jeg har det helt forferdelig, "alle" sier jo at man selvfølgelig elsker alle barna sine like mye men så sitter jeg her da og kjenner at det ikke er sånn her. Yngste er enklere, blidere og jeg ser så utrolig mye av meg selv i ham. Jenta mi er selvfølgelig verdens flotteste jente og jeg trodde helt ærlig ikke at det gikk an å elske noen høyere enn henne, men så kom denne lillebroren da... Er dette normalt? Vil det gå over? Vil det svinge i perioder? Eller er det bare jeg som er et grusomt menneske? Lillebror er 2 måneder og storesøster er 4 år. Anonymous poster hash: cff5b...449
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Tenkt tilbake på hvordan det var å være nyforelsket. To måneder ut i forholdet.. Det er der du er nå.. Om en tid kommer hverdagen, og du vil merke at du klarer å se begge like mye. Du vil nok elske dem på ulik måte - men like mye tror jeg Anonymous poster hash: 0f94c...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Helt normalt ! Du blander bare denne "ny forelskelses" følelsen med ekte kjærlighet 😉☺️. Som du nok føler for begge ! Men den "nye forelskelsen" overskygger alt en stund. Samme som når du treffer en mann😉. Nyt tiden☺️☺️ Anonymous poster hash: de041...9ce
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Du vil kjenne det slik i begynnelsen, husker det selv, jeg følte jeg elsket lillebror mer enn storesøster, og følte jeg forskjellsbehandlet osv. Men jeg så det at jeg elsker henne like mye og de betyr like mye for meg. Babytiden har man bare en liten periode og man vil gripe den så godt man kan, og bli kjent med denne lille babyen som har komt inn i bilde. med første var jeg like oppslukt. Nå er barna 4 og 7 år og jeg elsker de like høyt og de betyr like mye for meg.😊 Anonymous poster hash: ae503...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå