Gå til innhold

Noen her med erfaring fra avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så alene og ensom uten han. Og av og til føles det som vi ikke er kjærester.. Er det bare slikt det er? Hvordan klarte dere å holde ut? Hva er dine erfaringer?

Anonymous poster hash: c7699...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, beklager å være gledesdreper nå. Jeg hadde et avstandsforhold i tre år. Mye savn, mye glede, store utgifter til reising ( måtte fly) og en kjempestor nedtur da vi endelig fikk jobb samme sted og flyttet sammen. Viste seg at vi ikke kjente hverandre i det hele tatt. Hadde bare sett søndagssiden av hverandre når vi møttes så sjelden. Forholdet varte med mye slit, kun ett år etter at vi flyttet sammen. Masse unødvendig tid, krefter, og penger brukt. Så vent iallfall ikke altfor lenge med å komme nærmere hverandre.

Anonymous poster hash: 6fae4...9ae

Skrevet

Ja.

Jeg møtte en fra Danmark og vi hadde avstandsforhold i 2 år, før vi endelig flyttet sammen. Det er vanlig å savne hverandre, men det må man bare akseptere. Det styrker forholdet, og når man holder ut gjennom en lengre tid med pendling, så har man også bestått en styrkeprøve 😃

Anonymous poster hash: 17119...7ef

Skrevet

Hadde et avstandsforhold i tre år som fungerte veldig bra. Men vi forstod etterhvert at vi ikke var helt riktige for hverandre, og avsluttet forholdet. Hadde begynt å snakke om å flytte sammen siste året. Vi hadde begge mulighet til å dra og være hos den andre en stund mye av forholdet, så følte vi fikk sett mer enn bare solsiden av hverandre.

Men det er krevende og man må jobbe for det. Skal det fungere tror jeg man må være noenlunde samstemt mtp. hvor mye man ønsker å snakke i telefonen, sende meldinger osv. Om den ene er fornøyd med å snakkes en gang i uken og den andre ønsker kontakt daglig, da tror jeg ikke det vil fungere. Man må være tydelig og vise at man bryr seg om den andre og være noenlunde samstemt. Da tror jeg det kan styrke et forhold - vel og merke om man også er flink til å snakke sammen om viktige ting. Man må bruke telefonsamtaler for å bli mer kjent, og det setter noen krav til at begge greier å være åpne nok.

Anonymous poster hash: 0b8cb...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...