Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Hvit skokrem. Anonymous poster hash: 976c7...889
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Kjører de i vaskemaskiner med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: e20a8...0f0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Vasker de ofte, for hånd, aldri i vaskemaskin. Anonymous poster hash: 91011...c98
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Anonymous poster hash: 3c021...50a Svaret er EFFEKTIV spray! Ingen over, ingen under! Funker kanon. Kjøpes på alle Euroskobutikker i alle fall til 89,- skoene blir skinnende igjen. Du sprayer sprayen på en svamp du får med. Så bare vasker du over skoene. Ikke nok med det, fungerer på mye annet også. Jeg elsker den sprayen! Brukes ofte på stoffsofaen hjemme. Fjerner alle flekkene:) flekker på all stoff og skinn kan tas👍 Anonymous poster hash: c7ba1...21a
VictoriaS Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Svaret er EFFEKTIV spray! Ingen over, ingen under! Funker kanon. Kjøpes på alle Euroskobutikker i alle fall til 89,- skoene blir skinnende igjen. Du sprayer sprayen på en svamp du får med. Så bare vasker du over skoene. Ikke nok med det, fungerer på mye annet også. Jeg elsker den sprayen! Brukes ofte på stoffsofaen hjemme. Fjerner alle flekkene:) flekker på all stoff og skinn kan tas Anonymous poster hash: c7ba1...21a Oi! Den skal ihvertfall jeg teste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå