Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å begynne og planlegge ferien, så trenger tips! Hva skal dere?😊

Anonymous poster hash: 96d09...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Kroatia i uker og ellers gjøre ting hjemme som gå på stranda, sove i telt, besøke venner, dra i klatreparken og besøksgård, museum ol.

Skrevet

En tur til dyreparken og en uke på fjellet. Blir også å besøke slekt i Grimstad. Og mange turer til tusenfryd. Har lovet 5 - åringen telttur, så det må vi også gjøre.

Og så Spania i mai. Blir bra☺

Anonymous poster hash: 8e61a...b42

Skrevet

2 uker til Mallorca, 1 uke til Barcelona, 1 uke til Hardanger og en helg i dyreparken. Gleder meg🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌅🌅🌅

Anonymous poster hash: de130...a3f

Skrevet

Hellas og Hunderfossen :)

Anonymous poster hash: cc0c3...b76

Skrevet

I slutten av mai skal barna,mamma og jeg til Mallorca,hjemme i juli(mannen har ikke ferie,jeg er sykmeldt) og så drar vi til samos i slutten av august. Skal bli deilig!

Skrevet

Bobiltur i Sverige/Norge

Anonymous poster hash: 6515b...a9e
Skrevet

Danmark, dyreparken i Kristiansand, bø sommarland. Mulig en hyttetur til vrådal.

Anonymous poster hash: 5a8e7...a9b

Skrevet

På hytta, hjem til mamma og pappa på Vestlandet, og bilturer med telt. Turer i fjellet. Billig og kjekt. Tar ting med hvilepuls :)

Anonymous poster hash: aec41...9ab

Skrevet

På hytta, hjem til mamma og pappa på Vestlandet, og bilturer med telt. Turer i fjellet. Billig og kjekt. Tar ting med hvilepuls :)

Savner ikke synenturer. Det er jeg lei. Liker ikke stemningen der. Sparer opp til byturer og kanskje en tur til Østen senere..

Skrevet

Hunderfossen/ Lillehammer i 3 dager, noen netter i Oslo til svigerinne så noen dager til på bilferie. Skal også en tur på Namsskogan familiepark (fast hvert år siden vi bor bare 5 mil unna). Ellers så blir det å bygge hytte og å ligge over oppi fjellet😊

Anonymous poster hash: b124b...87a

Skrevet

På hytta på fjellet.

Anonymous poster hash: e2c63...a81

Skrevet

2 uker på sommerstedet vårt på Vestlandet.

Feire bryllupsdag med langweekend på spahotell.

Korte teltturer ol på campingplass.

Dagsturer på tusenfryd/klatrepark etc.

Benytte oss av alle strendene i nærområdet :)

Anonymous poster hash: 80162...1bb

Skrevet

Savner ikke synenturer. Det er jeg lei. Liker ikke stemningen der. Sparer opp til byturer og kanskje en tur til Østen senere..

Ja, for alle steder i "Syden" har helt lik stemning ...

Anonymous poster hash: c0dd0...978

Skrevet

Mallorca i 3 uker :D gleder meg veldig!!!

Anonymous poster hash: 99197...b2e

Skrevet

Feriehus i Danmark i 10 dager :D (legoland, lalandia, løveparken, djurs sommerland osv). Også blir det nok en tur på hytta tenker jeg.

Anonymous poster hash: 1cc6f...77b
Skrevet

dyreparken i kristiansand

en tur til egersund

sikkert en del på hytta

småturer :)

så skal ha en uke med besteforeldrene,vet ikke ha de skal :)

Skrevet

Hjemme å ruge+ føde ❤️

Gleder meg til hjemmesommer😍 Null, stress, og bare kos. Hagesyssling og turer i nærområdet🌸

Anonymous poster hash: d1eac...6de

Skrevet

Jeg skal i bursdagen til moren til kjæresten min i Kroatia, så skal jeg jobbe litt ekstra mens han er på en jobb i Japan, før vi drar med ungene til Mallorca. Så på hytta til foreldrene hans i Trøndelag med ungene.

Skrevet

dyreparken i kristiansand

en tur til egersund

sikkert en del på hytta

småturer :)

så skal ha en uke med besteforeldrene,vet ikke ha de skal :)

Du mener at en helt oppegående pappa til barnet ikke kan ta han med på helgetur før de er 3 år, men at besteforeldrene kan ta ungen på sommerferie i 1 uke når de er like gamle??
Skrevet

Slappe av hjemme med en nyfødt :) 

Blir også en tur til Namsskogan, Hunderfossen og Sverige! 

Anonymous poster hash: b4056...396
Skrevet

Fire uker på hytta. Mer om jeg får til mer avspasering.

Skrevet

2 uker i sommerhus i Danmark, kun mannen, meg og hunden. :danse:  :sjarmor:  :hjerte:  

Skrevet

Ja, for alle steder i "Syden" har helt lik stemning ...

Anonymous poster hash: c0dd0...978

Nei, sikkert ikke. Har vært ulike steder i Spania, Mallorca, Kypros, Kreta, Øyhopping, Tyrkia og Bulgaria, og har bodd både i egenleid leilighet og på hotell. Og ja, alle stedene (typiske turiststeder) har samme stemning. Turistfeller og fulle turister fra Nord-Europa. Prøver å reise litt rundt og se, men likevel..

Nei, foretrekker byferier, eller mer eksotiske turer. Men det koster, og blir derfor ikke hvert år.

Når det er sagt, så elsker jeg å feriere i Norge også. Så mange fantastiske og varierte naturperler som vi har :)

Skrevet

En gresk øy i to uker.

Hytta på Sørlandet + Dyreparken.

Anonymous poster hash: 7a4ad...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...