Gå til innhold

Justin Bieber, jeg er sjokkert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna går i 2. klasse og noen av jentene i klassen har begynt å like Justin Bieber.

Datteren min har hengt seg på denne trenden, Justin Bieber er hennes store helt.

Hun søkte opp noen av sangene og fy flate. De videoene egner seg absolutt ikke for barn.

Hvor ble det av barndommen? Hvor vanlifæg er det å la barn se og høre på Justin Bieber?

Vi har lagt ned forbud.

Anonymous poster hash: 7072b...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en super populær gutt i 20 - årene. ..

Hva hadde du forventet deg??

Anonymous poster hash: 8e3ce...99b

Skrevet

Tror ikke han trakter mest etter en målgruppe på 12 år.... Men sånn er det jo og det er ikke hans feil

Anonymous poster hash: d642e...5d2

Skrevet

Tror ikke han trakter mest etter en målgruppe på 12 år.... Men sånn er det jo og det er ikke hans feil

2 klasse ja, 7 år? Det er Vertfall ikke målgruppen hans Hehe. Men forstår deg også. Bare ikke så mye å gjøre med

Skrevet

Populær ja, betyr det at det er greit? Musikkvideoer med seksuell undertone passer ikke for barn som ennå ikke har begynt på ungdomsskolen.

Skrevet

Justin Bieber er så langt fra noen helt som man kan komme.

Anonymous poster hash: 0b34c...f91

Skrevet

2 klasse ja, 7 år? Det er Vertfall ikke målgruppen hans Hehe. Men forstår deg også. Bare ikke så mye å gjøre med

Anonymous poster hamsh: d642e...5d2

Ja, det blir nok gjøre vårt beste for å dempe den interessen.

Hi

Skrevet

Herregud så hysterisk du er HI

Anonymous poster hash: 22d9d...923

Skrevet

Mine synger om å ta en pinne for landet. Det skåles i hytter og barer. De er 4, 6 og 8...

Anonymous poster hash: 410f1...9a9

Skrevet

Jeg var blodfan av Samantha Fox i den alderen 😂 Hadde til og med plakat av henne på veggen (en som nok var ment for en litt annen gruppe av hormonelle pubertetsgutter).

Kan ikke si jeg tenkte NOE annet enn at jeg syns hun sang bra og var pen.

Gikk og sang gjorde jeg også 😬 "touch me, touch me now!!" Uten at jeg ante hva det betød 🙃

Skrevet

Mine synger om å ta en pinne for landet. Det skåles i hytter og barer. De er 4, 6 og 8...

Anonymous poster hash: 410f1...9a9

Det gjør mine og😄 spesielt for et år siden og da var de 3 og 5 år. Var bare glad at de ikke visste hva pinne egentlig var....

Anonymous poster hash: 7836b...4a0

Skrevet

Og da min den gangen 5 åring hadde hørt remix versjonen av Diaz sin "hvem er denne karen" og sang med full hals "har lomma full av flunipan" 😂

Anonymous poster hash: 7836b...4a0

Skrevet

Yndlingssangen til min 3 åring er "patrisha the stripper". Patrisha iiiisss the beeeeeest stripper in tooooown🙄😂

Skrevet

Herregud, vi hørte på Backstreet Boys og Spice Girls hele dagene, de hadde ikke allverdens med klær på seg de heller. Hvertfall ikke Britney Spears. Vi overlevde jaggu.

Anonymous poster hash: 803eb...14d
Skrevet

Justin Bieber er jo en lekker, liten sak. Moro at jeg på 44 liker det samme som ei på 7 år :)

Anonymous poster hash: 82d4b...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...