Gå til innhold

Glade hjem sten i havet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit noen som har sett siste blogginnlegg fra sten i havet om glade hjem. Spesielt kommentarene. Den dama er ikke snau.

Anonymous poster hash: 0297d...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nesten lese det siste instagram innlegget til glade hjem...... 😨

Anonymous poster hash: d1e92...820

Skrevet

Da må du nesten lese det siste instagram innlegget til glade hjem...... 😨

Anonymous poster hash: d1e92...820

Hva heter hun på insta?

Anonymous poster hash: 01f43...991

Skrevet

Det glade hjem. Tror hun har privat profil, men jeg følger henne for å se hva hun klarer å lire av seg...

Er det lov med screenshot her forresten? Da kan jeg bare legge det ut.

Skrevet

Ikke lov å legge ut. Men du har lov å sitere.

Jeg venter spent. 🙊

Anonymous poster hash: d38d7...bcd

Skrevet

Oh my...

Glade hjem har truet med å drepe en mor og datteren hennes da hun ble konfrontert med å ha stjålet bilder fra henne.

Dama er jo syk.

Skrevet

Lei har kommentert innlegget til Steinihavet. Gladehjem har tatt screenshot av det og lagt det ut på sin instagram med svar..

Får ikke til å klippe og lime teksten, men essensen er at hun føler seg angrepet og at alt er falske kommentarer og at hun føler seg mobbet.

Skrevet

Hun skrev at hun bare var ute etter sannheten, og jeg kommenterte at sannheten var at hun kopierte Steinihavet sin blogg. Og VIPS, så var jeg stengt ute.

Skrevet

Hun skrev at hun bare var ute etter sannheten, og jeg kommenterte at sannheten var at hun kopierte Steinihavet sin blogg. Og VIPS, så var jeg stengt ute.

Herregud. Tekstene hennes er jo identiske. Klart de er kopiert.

Skremmende at hun ikke innrømmer det.

Skrevet

Jeg liker dette sitatet fra bloggen 

Vel, nå kan jeg tenke meg MANGE har savnet interiør bilder, tips osv når jeg har vært borte(?) .. Det blir liksom ikke helt det samme å blogge når man er borte på besøk.

Akkurat som om folk leser bloggen hennes for interiør. Hun har ganske gradiose tanker om seg selv vil jeg mene. Ja jeg gir henne klikk, men får jo ikke fulgt med på galskapen ellers. Freakshow. Og så kjekt å ha prikk like klær på jentene da gitt. 

Anonymous poster hash: 8ad49...1e6
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hun vil nok ha drama, slik som VP har. Sanke sympati hos de som ikke følger med her eller på KG.

Skrevet

Ser hu har kjøpt lik bil som VP 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 78d6c...c42

Skrevet

heter instagramsiden til gladehjem @gladehjem?

Anonymous poster hash: dc089...183
Skrevet

Ser hu har kjøpt lik bil som VP 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 78d6c...c42

Nei, uff hun har gått for langt for lenge siden hun der!!!! Er det virkelig ingen rundt henne som ser denne galskapen?? 😱

Man skal jo ha mye penger for å følge med på hva "alle andre" foretar seg med tanke på interiør osv. Men å kjøpe lik bil tok kaka spør du meg 😳🙈🙊 stakkars kjæreste sier jeg bare......

Forøvrig veldig rart at hun begynner å true andre når hun plagierer.. Det er jo helt tydelig at alt hun foretar seg er kopiering. Er ikke vits i å nekte for det heller! Syns hun heller burde starte på nytt med bloggen og skrive om seg selv og ikke late som hun er alle andre. Kanskje hun hadde utviklet sin egen interiørsmak litt mer også. Ikke bare herming etter visse andre.

Anonymous poster hash: e1d01...479

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Rykter/spekulasjoner er fjernet.

Sommerfuggel, moderator

Skrevet

heter instagramsiden til gladehjem @gladehjem?

Anonymous poster hash: dc089...183

@detgladehjem

Anonymous poster hash: 540a2...287

Skrevet

Hun virker så mentalt syk at det nesten frister å melde henne til barnevernet! hadde vel ikke skadet å sjekke om alt er som det skal i det huset🙄.

Anonymous poster hash: ed88f...5b7

Skrevet

Sjeldent at jeg mener at noen skal meldes til barnevernet ut fra en blogg. Men i akkurat dette tilfellet mener jeg det kunne vært lurt at noen kunne tatt seg en titt. Dette er ikke normalt.

Nå kan jo Ine være en helt fantastisk god og stabil mor. Men hun fremstår dessverre ikke slik når man ser hva hun driver med ifht bloggen og på instagram så lurer iallefall jeg på hvor dømmekraften og selvinnsikten er.

Anonymous poster hash: 0297d...8ba

Skrevet

Det er selvsagt sykt det hun driver med, men synes disse småbloggerne er litt vel dramatiske her. Hva så om hun kopierer en medioker liten blogger som ingen ha hørt om? Er vel ikke akkurat Ibsen-materiale det hun har stjålet, og det er vel heller ikke slik at disse småbloggerne lever av åndsverkene sine. (Snakker nå ikke om VP, men de andre).

Anonymous poster hash: 1ce4b...a4b

Skrevet

Det er selvsagt sykt det hun driver med, men synes disse småbloggerne er litt vel dramatiske her. Hva så om hun kopierer en medioker liten blogger som ingen ha hørt om? Er vel ikke akkurat Ibsen-materiale det hun har stjålet, og det er vel heller ikke slik at disse småbloggerne lever av åndsverkene sine. (Snakker nå ikke om VP, men de andre).

Anonymous poster hash: 1ce4b...a4b

Jeg tror ikke de som skriver om interiør bryr seg mest, her var det snakk om direkte kopiering fra denne bloggerens innlegg om hennes syke barn og hverdagen med sykt barn som var blitt kopiert, dette er ikke en liten sak. Man tråkker ikke en mamma på tærene. Og hvordan i all verden kan noe så ille kopieres? Det er sykt og langt over grensen.

Anonymous poster hash: 4dba4...abd

Skrevet

Hun virker så mentalt syk at det nesten frister å melde henne til barnevernet! hadde vel ikke skadet å sjekke om alt er som det skal i det huset. Anonymous poster hash: ed88f...5b7

enig, i alle fall toppetasjen burde vel vært inne til kontroll...

Anonymous poster hash: 998a1...918

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...