Gå til innhold

Mine foreldre tar eksens side..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer skal flytte fra hverandre.

Han var utro for tre år siden, jeg har virkelig prøvd å få det til å fungere men jeg greier ikke leve med det.

Fortalte til foreldrene mine at jeg skulle flytte ut, de ble sinte å begynte å gråte og skjelle meg ut.. At jeg ødelegger alt for meg selv og kommer til å angre. De syns fryktelig synd på eksen og tok virkelig hans parti. Jeg hadde ikke tenkt å fortelle om utroskapen men ble så sjokkert å lei meg at jeg fortalte noe av det når de tok hans side så plutselig. Men det hadde ingen innvirkning, det var han det var synd på å jeg som ødela alt.

Jeg og eksen har et godt forhold og er ikke uvenner men aksepterer begge to at det blir sånn.

Men foreldrene mine skriker og maser om at jeg ikke må flytte og at jeg kommer til å angre meg å har meg selv og takke når karma kommer til å innhente meg..

Hvordan takle dette? Jeg syns deres reaksjoner er vanskeligere enn bruddet i seg selv..

Anonymous poster hash: 34efa...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be dem kort og godt om å skjerpe seg, og så går du.

Alvorlig talt.

Anonymous poster hash: 4c950...e4b

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Hadde sagt at jeg ikke ville høre et ord fra dem om skilsmissen igjen.

Hadde de ikke gitt seg, så hadde jeg ventet med å treffe dem til hele skilsmisse-prossessen er ferdig. 

Skrevet

Jeg hadde sagt at de fikk oppføre seg som voksne eller ikke komme på besøk mer.

Anonymous poster hash: 9b606...51d
Skrevet

Vet om en som opplevde det.

Han sa til slutt klart fra til sine foreldre at hvis de ikke sluttet å ta parti for eksen, kunne de vinke forholdet til sin sønn farvel, og samme med barnebarnet.

Anonymous poster hash: 71f4e...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...