Gjest Darwinia:-) Skrevet 13. april 2016 #26 Skrevet 13. april 2016 Jeg ville kjøpt leilighet da jeg flyttet til byen jeg bor i for å studere. Den gang kostet de INGENTING i forhold til det de gjorde da jeg kom inn på boligmarkedet. Gikk glipp av 4 år med ekstrem prisvekst. Alt annet er jeg utrolig fornøyd med.
Daquiry Skrevet 13. april 2016 #27 Skrevet 13. april 2016 Gud! Grunnen til at jeg spør er for at jeg føler det litt sånn selv. Så har jeg klar å funnet meg en uten barn som gjerne vil ha barn, noe jeg skjønner. Men som du også sier, jeg føler vel ikke helt at dette livet passer meg. Men nå har jeg jo allerede barn fra før så da er det vel bare å kjøre på å få ett til da.... Anonymous poster hash: 3d414...378 Ikke gjør det. Det er ikke verdt det, jeg sliter med veldig skyldfølelse over det tredje barnet. Min mann ville ha det, men ikke jeg
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #28 Skrevet 13. april 2016 Det aller meste av erfaringer i livet ville jeg ikke vært foruten, særlig ikke barnet mitt <3. Men jeg skulle: - Ha ventet til jeg fikk ny jobb før jeg sluttet i forrige - Ha vært langt flinkere med privatøkonomien. - Ha kjøpt leilighet den gang jeg selv vurderte det, og hadde fått hint om å få hjelp til EK. Anonymous poster hash: b09c4...5f2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #29 Skrevet 13. april 2016 Ikke blitt utbrent før jeg var 20. Ikke blitt voldtatt. Tatt en annen utdannelse/fulgt drømmene mine i større grad. Ikke fått det barnet jeg har, men heller ventet til jeg var i et godt forhold. Spart mer penger. Anonymous poster hash: 05ffc...b64
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #30 Skrevet 13. april 2016 Det aller meste av erfaringer i livet ville jeg ikke vært foruten, særlig ikke barnet mitt <3. Men jeg skulle: - Ha ventet til jeg fikk ny jobb før jeg sluttet i forrige - Ha vært langt flinkere med privatøkonomien. - Ha kjøpt leilighet den gang jeg selv vurderte det, og hadde fått hint om å få hjelp til EK. Anonymous poster hash: b09c4...5f2 Også skulle jeg kanskje ha latt være å ta abort da jeg var 18. Anonymous poster hash: b09c4...5f2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #31 Skrevet 13. april 2016 Ikke gjør det. Det er ikke verdt det, jeg sliter med veldig skyldfølelse over det tredje barnet. Min mann ville ha det, men ikke jeg Huff nei. Synes det er veldig vanskelig særlig siden han ikke har barn fra før selv. Anonymous poster hash: 3d414...378
Daquiry Skrevet 13. april 2016 #32 Skrevet 13. april 2016 Huff nei. Synes det er veldig vanskelig særlig siden han ikke har barn fra før selv. Anonymous poster hash: 3d414...378 Det skjønner jeg veldig godt. Tenkt deg hvertfall nøye om. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #33 Skrevet 13. april 2016 Aldri giftet meg med min voldelige mann. Ikke tatt kreativ rettet utdannelse, men startet å jobbe for min fars bedrift. Anonymous poster hash: 70550...05e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #34 Skrevet 13. april 2016 Det skjønner jeg veldig godt. Tenkt deg hvertfall nøye om. Lykke til! Føler vel kanskje at jeg skylder det ene barnet jeg har søsken også forde om aldersforskjellen vil bli stor. Føler mye blir gjort av dårlig samvittighet og skyldfølelse etter man har fått barn. Barnet mitt betyr alt for meg, er uendelig glad i henne men du skjønner sikkert hva jeg mener Takk for det Anonymous poster hash: 3d414...378
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #35 Skrevet 13. april 2016 Skulle tatt utdannelsen rett etter ungdomsskolen i steden for og droppe ut, og jeg skulle hatt jobb ved siden av og tatt lappen, ikke opprettet all gjelden jeg har idag og heller spart mer og bodd hjemme litt lenger og ventet litt lenger med og få barn. Men alt ordner seg 😊 Angrer ikke på livet jeg har idag, bare på litt av tingene som følger med som jeg kunne gjort litt annerledes. Lappen er snart i boks, men det er vanskeliggere når man har andre utgifter som man hadd sluppet om man enda bodde hjemme og holdt på med utdannelse. Men vi er lykkelige i forhold til andre venner som har mer enn det vi har, så penger og hva man eiger er ikke alt. Anonymous poster hash: b46ce...3bd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #36 Skrevet 13. april 2016 Fordi jeg føler meg fanget. Jeg elsker barna mine og gjør hva som helst for dem, men det blir mer og mer tydelig for meg at familielivet ikke passer for meg. Skulle ønske jeg visste dette før jeg fikk barn. Akkurat sånn føler jeg det også. Anonymous poster hash: b3f6e...a6e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #37 Skrevet 13. april 2016 Jeg skulle hørt mer på mammaen min... Anonymous poster hash: 90638...7cd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #38 Skrevet 13. april 2016 Da ville jeg hørt på mine foreldre å ikke blitt sammen med den mannen. Anonymous poster hash: bf945...6cd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #39 Skrevet 13. april 2016 Bortsett fra et par mannfolk jeg skulle ha unnlatt å involvere meg i, er det kun én stor og viktig ting jeg ville endret: Utdannelse. Jeg valgte sivilingeniørutdanning, men burde satset på medisin, helst barnelege. Dette er nesten en liten sorg for meg. Anonymous poster hash: c3b21...a7b
magica fra tryll Skrevet 13. april 2016 #40 Skrevet 13. april 2016 Jeg sier som Edith Piaf: No regrets! Jeg angrer ingenting, og ville ikke gjort noe annerledes. Veldig fornøyd med det livet jeg har idag, som er et resultat av alle tidligere opplevelser på godt og vondt;)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #41 Skrevet 13. april 2016 Fordi jeg føler meg fanget. Jeg elsker barna mine og gjør hva som helst for dem, men det blir mer og mer tydelig for meg at familielivet ikke passer for meg. Skulle ønske jeg visste dette før jeg fikk barn. Hvor gamle er barns deres? Jeg har følt det litt slik, men nå er de over 5 år og det føles bedre. Kanskje bli flinkere til å ta oss alenetid? Er lett å bli ganger i familie/mannsrollen. Anonymous poster hash: 688d4...7df
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #42 Skrevet 13. april 2016 - Ikke blitt full og voldtatt som 17.. - Ikke kastet bort nesten 5 år på eksen min som var og er en dritt. Og i tillegg fått barn med han.. - Ikke vært så løssluppen i fylla som singel. - Ikke tatt opp kredittlån (men er nedbetalt nå...) Anonymous poster hash: fc7b7...3ce
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #43 Skrevet 13. april 2016 Fullført videregående og tatt en bra utdannelse. Ikke blitt sammen noen av eksene mine. Spesielt ikke han jeg var sammen med i mange år. Men har fått erfaring og har og fått skjønne barn. Så noe positivt kom det ut av det. Anonymous poster hash: 6ae2f...020
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #44 Skrevet 13. april 2016 Bortsett fra et par mannfolk jeg skulle ha unnlatt å involvere meg i, er det kun én stor og viktig ting jeg ville endret: Utdannelse. Jeg valgte sivilingeniørutdanning, men burde satset på medisin, helst barnelege. Dette er nesten en liten sorg for meg. Anonymous poster hash: c3b21...a7b Er det for sent da? Anonymous poster hash: 70550...05e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #45 Skrevet 13. april 2016 Tatt en annen utdannelse enn den jeg har. Ikke kastet vekk mange år på feil mann. Fått barn tidligere. Ikke brukt så mye tid og krefter på jobben, at det gikk på helsa løs. Anonymous poster hash: 46e31...b33
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #46 Skrevet 13. april 2016 Jeg trives kjempegodt godt her jeg bor, har en god jobb og en flott familie. Men hadde jeg fått skrudd tida tilbake, hadde jeg aldri mitt liv blitt sammen med noen og stifter familie. Føler livet mitt er bundet fast på dette stedet og all min tid går til jobb, hjelpe svigers, stiller opp for familien og husarbeid. Har jo egentid, men må ta hensyn til ditt og datt hele tiden. Lei av tidsklemma og et kjør i ett. Anonymous poster hash: 4341b...001
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #47 Skrevet 14. april 2016 Jeg hadde nok jobbet mye hardere med utdannelsen slik at jeg kunne fått jobbe i et kreativt yrke (arkitekt, klesdesigner eller industridesigner). Istedet kastet jeg bort talentet mitt med dårlig studieteknikk og latskap. Mann angrer jeg ikke på, han er verdens beste og snilleste far og jeg ønsket meg så inderlig våre tre barn. Men vi ble sammen veldig unge, og jeg har vært utro mot han som en reaksjon på at jeg ønsket å oppleve mer. Det ville jeg aldri gjort om jeg fikk velge igjen. Anonymous poster hash: 2b2ab...e3f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #48 Skrevet 14. april 2016 Jeg føler jeg har gjort det meste rett, men hadde nok aldri byttet jobb, kun for å tjene 100 000 mer i året. Men der og da føltes det riktig, men nå som økonomien er bedre, venter jeg på at noe skal bli ledig på gamlejobben. Anonymous poster hash: af5a5...2fd
Gjest ♡perla Skrevet 14. april 2016 #49 Skrevet 14. april 2016 Tatt mer utdannelse, reist mer, ikke fått barn eller giftet meg. Det hun sa
Daquiry Skrevet 14. april 2016 #50 Skrevet 14. april 2016 Hvor gamle er barns deres? Jeg har følt det litt slik, men nå er de over 5 år og det føles bedre. Kanskje bli flinkere til å ta oss alenetid? Er lett å bli ganger i familie/mannsrollen. Anonymous poster hash: 688d4...7df Jeg har en baby, en i barneskolalder og en på ungdomsskolen. Alt var helt flott helt til babyen kom.... Så det blir bedre, men er så kjipt å ha den sånn nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå