Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 For en teit tråd egentlig.. jaja.. Jeg har lenge gått i terapi for min bipolare diagnose, men nå har vi begynt å avtale møtene lengre fra hverandre ettersom jeg lenge har vært i god form. Men for en tre uker siden fikk jeg en voldsom opptur, var i lykkeland i ca 2 uker og alt var bare fantastisk. Nå for en uke siden så begynte jeg på nedturen og jeg vil ikke spise, vil ikke være med på noen ting - men føler meg tvunget. Kan jo ikke avlyse aktiviteter og slikt selv om jeg føler jeg trenger det. Måtte bare gå mitt i en forelesning i dag for det kjentes ut som om at tårene skulle komme - jeg er så sliten å lei! Jeg har time om en mnd, men føler meg så dum hvis jeg sender en mld til psykologen å ber om å få komme tidligere. Klarer bare ikke å bestemme meg. Kanskje alt er bra i morgen? Kanskje dette bare er en bitteliten tur ned i grøfta? argh... Gud så teit jeg er.. Anonymous poster hash: 4210a...f6d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Ring og bestill time. Ta ansvar for deg sjøl, og ta gode valg - det er slik man etterhvert klarer å leve med denne sykdommen. <3 Anonymous poster hash: 4e9d4...d91
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Da har jeg sendt mld, fikk masse skryt for at jeg tok kontakt Hjelpes så invalid man kan gjøre seg selv.. HI Anonymous poster hash: 4210a...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå