Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Jeg er 6 uker på vei og har til tider en del murringer, har en jobb som er litt tung fysisk men prøver å gjøre det så lettvindt som mulig for min egen del, tar litt lengre tid men det blir gjort. Men er det normalt med litt murring og ømt i nedre del av magen? Anonymous poster hash: 8f211...1d6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 VELDIG normalt! Herregud så vondt jeg har hatt de første tre månendene av mine svangerskap, trodde jeg mistet hele tiden. Var så ømt og vondt, og så kom ligamentsmertene litt senere. Selv nå når jeg er 34 uker på vei med nr.2 og har litt bekkensmerter, så er det virkelig ingenting mot smertene, menssmertene og murringene jeg hadde de første månedene. Men blør du av noe slag så må du ringe lege! Det var beskjeden jeg fikk Anonymous poster hash: d421c...028
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Tusen takk:) Ingen blødning så langt. Anonymous poster hash: 8f211...1d6
Fru vims Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Ja helt vanlig. For meg har det og vært første graviditetstegn de gangene jeg har vært gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå