Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Er så redd for å få medisiner som jeg blir rørete av...si mye rart som jeg ikke husker eller blir flau over. Er det vanlig? eller slipper man det: S Jeg har blitt rørete av narkose før og synes det var så ekkelt: (( Anonymous poster hash: 4ac6d...0c6
Gjest Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Har aldri opplevd å bli rørerte av medikamenter som jeg har fått på oppvåkningen. Litt sløv er man jo etter en runde med ketorax, men er kun opptil deg selv hvor mye morfin du vil ha. Gått ganske så fort over på paracet som smertelindring
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 ingen andre heller?Ikke de som har fått narkose engang? : O Anonymous poster hash: 4ac6d...0c6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Du får ikke narkose ved planlagt keisersnitt, kun ved hastesnitt. Anonymous poster hash: 5b1dc...909
sug lut Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 (endret) Jeg har bare vært trøtt og sovnet-våknet-sovnet en lang stund etter både haste- og planlagt ks, hhv epidural og spinal bedøvelse, men ikke rørete. Endret 14. april 2016 av sug lut
Carmen00 Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Jeg endte opp med keisersnitt i narkose sist. Holder på å skrive fødselshistorien i babyboka til veslegull, og trengte litt hjelp av far til å skrive denne i og med at jeg ikke har fått med meg fødselen. Har også sett på klokkeslett på bilder i forhold til å få en sammenheng. På første bildet av veslegull og meg så jeg at hun var i underkant av to timer. Jeg spurte min mann: " her er første gang jeg ser henne sant?" Hvor han fortalte at dette faktisk var andre møte. Etter keisersnittet hadde jeg fått en oppvåkningssprøyte og da hadde jeg fått hilst på henne for første gang. Jeg hadde visst vært helt i ørska og snakket veldig rablete. Eneste mannen min hadde skjønt av det jeg sa var: "Åhh så skjøn, Åhh så skjøn." Jeg husker ingenting av dette og håpte min mann. Husket feil eller tullet med meg. Måtte arktisk spørre her inne om det kunne være tilfelle at en fikk en sprøyte som en våknet av og om de trodde det var sant det min mann sa. Fikk dette bekreftet. Jeg er ganske sikker på at det er i den fasen en kan si mye rart. Da jeg våknet en god stund etterpå fikk jeg morfin, men da er en veldig seg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 æææ herregud... ; D haha.. Anonymous poster hash: 4ac6d...0c6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 Nå måtte jeg spørre mannen om de gjorde det til meg og, men jeg hadde vist ikke fått sånn oppvåkningssprøyte Anonymous poster hash: 42ff0...877
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 Jeg ble litt rørete av ketoraxen, for å være helt ærlig. 😜 Anonymous poster hash: 74c0e...a80
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 Du får ikke narkose ved planlagt keisersnitt, kun ved hastesnitt. Anonymous poster hash: 5b1dc...909 Du meiner katastrofesnitt?For ved akutt/haste skjer innen 20 min. Da har de tid til å gi epidural eller spinal. Anonymous poster hash: 55a1a...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå