Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Jente på 11 år.. Det siste året har det blitt mye forandringer, som flytting, jeg venter barn. Men hun har forandret seg sånn at heg kjenner henne ikke igjen. Blir helt knust av det. På skolen og hos venner/andre er hun godt likt, positiv, flink på skolen, frisk og rask. Populær jente med alltid venner å være sammen med:-) med meg er hun ett lite troll:-/ blir bråsint på meg, slår , roper, smeller med dører etc. Nekter å sove om natta, slik at jeg må være hos henne så hun sovner ellers blir det ett lite "helvete". Jeg savner jenta mi!!! Vi har alltid vært svært knyttet til hverandre, men føler stor avstand nå. Anonymous poster hash: c12db...5f6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Si det til henne! At du savner henne. Når du ligger sammen med henne en kveld. Forklar at det skjer masse forandringer både i livet og i kroppen hennes. Hun er på full fart inn i puberteten, i tillegg skjer det mye nytt. Vis at du er glad i henne, at du alltid kommer til å være det, uansett! Anonymous poster hash: bffa2...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå