Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Ja, hva er jeg redd for? Jeg er redd for ekstremister, krig, terror og pedofile. Jeg turde ikke å si sannheten. Hun er en følsom jente med litt for livlig fantasi. Jeg sa at jeg er redd for at hun ikke skal ha det bra på skolen. Hva svarer man en 7 år gammel jente som lurer på hva mamma er redd for? Anonymous poster hash: c2434...f3c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Synes det var litt tullete svar til en på syv. Jeg vill svart sannheten. Anonymous poster hash: 83727...94e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Tullete svar? Jeg er jo redd for det også, at hun ikke skal ha det bra på skolen, men ikke i samme grad som krig, terror og pedofile. hi Anonymous poster hash: c2434...f3c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Jeg svarer at jeg er redd for at det skal skje noe med jentene mine (ikke sagt som om at det er sannsynlig at noe skal skje selvfølgelig, bare at det er noe de fleste foreldre er redd for). Jeg er ikke redd for så mye annet (døden, men den får jeg ikke gjort så mye med, så fortrenger det). Går vel ikke og bekymrer meg konstant for ungene heller, men det er det eneste som virkelig skremmer, å tenke at noe skulle skje med barna mine. Jeg er såpass realistisk at jeg vet at det forsvinnende liten sjanse for at vi skal komme ut for terror og krig; er mer redd for trafikken, internett, at de skal bli mobbet, eller ikke få venner. Anonymous poster hash: 22100...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå