Gå til innhold

Farmoren min døde i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i morgen og tre dager fremover jobber jeg langvakter 7.30-22.00. Jeg har hatt et veldig nært forhold til farmor, da mamma og pappa var mye fraværende under oppveksten min. Jeg tar dødsfallet veldig tungt, og ser ikke hvordan jeg skal klare å jobbe tre dager fra morgen til kveld, men utfordrende brukere, når tårene kommer hele tiden😢

Anonymous poster hash: 204ac...4f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit, kondolerer :klem:

Jeg synes at når noe sånt skjer, så er det god grunn til å være hjemme hvis man har behov for det. Med den jobben du har, så må du jo antageligvis være helt påkoblet hele tiden, det er ikke så lett når tankene vandrer. Det er kanskje litt vanskelig å finne vikar siden du skal ha så lange vakter. Ring jobb i morra tidlig og snakk med sjefen din.

Anonymous poster hash: 2d44c...fe1
Skrevet

Be om velferdspermisjon .

Kondolerer så mye ❤️

Skrevet

Kanskje du skal ta en egenmelding disse dagene, eller høre om du får en sykemelding. Du gjør jo ikke den beste jobben når du har det så tøft selv. En ting er en vanlig arbeidsdag, men så mange timer hørtes forferdelig ut!

Om du stod henne så nær så ble hun jo nesten som en forelder for deg.

Stor klem til deg - jeg stod også min bestemor veldig nær gjennom oppveksten, hun var min trygghet, så tror jeg vet hvordan du har det <3

Anonymous poster hash: 7ff86...407
Skrevet

Kondolerer ❤️ Jeg hadde også et veldig nært forhold til farmoren min, og tok det veldig tungt da hun gikk bort. Ble derfor sykmeldt av fastlegen de første dagene etter dødsfallet.

Anonymous poster hash: a082a...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...