Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Hvorfor kommer det stadig vekk mugg lukt fra sluket i vasken? Noen som vet? Anonymous poster hash: 544d9...f5e
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Tørr vannlås? Eller vannlåsen er full av rusk og rask. Skru den ut og rengjør den.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Takk for svar.Hvordan skrur jeg ut vannlåsen? Anonymous poster hash: 544d9...f5e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Må jeg smøre vannlåsen med noe? Anonymous poster hash: 544d9...f5e
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Må jeg smøre vannlåsen med noe? Anonymous poster hash: 544d9...f5e Hvis det er en sluk du bruker sjelden, og lukta kommer av at vannlåsen har gått tørr (f eks på hytta, eller et kjellersluk/ vaskerom som brukes bare en gang i uka) kan du spyle godt ut og helle på litt matolje. Det sørger for å legge seg som et "lokk", og stenger lukta nede. Hvis du må tømme vannlåsen for organisk materiale går du inn under vasken og finner den "bøyen" på avløpet som vannet først må igjennom. Tror de fleste vannlåser kan skrus løs med skiftnøkkel? Men det er vanligvis min bedre halvdel som gjør det, så jeg er ikke noen god veileder her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå