Gå til innhold

Loppeproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor mai, flyttet vi inn i et hus vi leiger. Vi hadde vel ikke bodd der mer en en hall mnd før vi merket noe bet oss! Etter mye om og men så fant vi ut at det var et fulereir i ventilen på soverommet vårt (ventilen er stengt på innsiden) men det er en sprekk i vinduskarmen der de kommer inn. Det var kun oss voksene som ble bitt og ikke barna.

Vi tok opp problemet med husverten. Hun sa hun skulle fikse det, fikk tilbakemelding om at hun ville ikke ta i loppereiret men hadde sprayet en boks med insektsspray inn! Jeg sa jeg trodde ikke det hjalp men det var et opphold der vi ikke hadde bitt hvertfall. Så ble det et utbrudd igjen og jeg sa det var et problem igjen, da fikk jeg en boks gift på trappa mi og SMS om å spraye i vindussprekken!?

Det ble ikke bedre og jeg sendte henne en SMS om at det er fortsatt et problem og jeg hadde satt pris på at hun hadde fjernet reiret. Jeg fikk aldri svar.

Mannen mln tok da kontakt med henne og forklarte det (igjen!!), da lovet hun at hun skulle handle inn det nødvendige da hun skulle til byen uka etter. Ok, vi ventet... Det er nå snart en mnd siden. Og nå før jeg la meg i sengen fant jeg 5(!!!!!) lopper oppå dyna mi!!!

Jeg får helt kredla, det er så ekkelt!

Også er jeg sint, fordi hun bruker 8mnd på å ta tak i dette!

Kan jeg si at jeg ønsker hall leie hvis ikke det blir gjort noe med!? Jeg vil ikke bo i dette loppehuset!! Æsj!!!😱😕😕😕

Hva kan jeg gjøre! Manne mln tilbude seg å fjerne reiret selv. Men hun måtte stille med utstyr (stige osv da det er høyt oppe). Men hun skulle fikse selv.

Anonymous poster hash: 0d6af...2f2

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Si at du reduserer husleia helt til alt er tipp topp.

Skrevet

Eventuelt ta det ut selv !

Anonymous poster hash: d0ba5...f2f

Skrevet

Eventuelt ta det ut selv !

Anonymous poster hash: d0ba5...f2f

Vi har jo sagt vi kan det, men har ingen plan om å legge ut masse penger på en stor stige pga loppene! Vi trenger ikke stor stige til vanlig.

Å hun sier hun skal gjør det!?

Hi

Skrevet

Vi har jo sagt vi kan det, men har ingen plan om å legge ut masse penger på en stor stige pga loppene! Vi trenger ikke stor stige til vanlig.

Å hun sier hun skal gjør det!?

Hi

Gi beskjed at om hun ikke gjør det innen 2 uker, så ringer dere et firma som kan gjøre det og trekker beløpet fra neste husleie.

Anonymous poster hash: 3762f...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...