Gå til innhold

Slo til baby med albuen i hodet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle amme baby 5mnd i sengen slo jeg han i panna med albuen idet jeg skulle legge hånden min over hodet hans for å "rigge" meg til. Selvfølgelig IKKE med vilje!! Han gråt kanskje 1 min, og så roet han seg. Men han har ikke villet sove skikkelig etterpå og våkner opp hele tiden og gråter og det er tydelig han har ubehag. Men jeg er usikner på om dette skyldes dette slaget, eller om han begynner å bli syk/forkjølet. Jeg har hatt tett nese og vond hals noen dager. I tillegg tok han 5mnd vaksine i går, ka det være årsaken til ubehag? Jeg blir så usikker på hva det kan være! Men om det er at han har vondt i hodet, hvordan kan jeg finne ut av det? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 89916...a93

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Er han blå og har en diger kul der, da?

Hvis ikke er det neppe så vondt mer.

Gjest Antarctica
Skrevet

(Uroen kan skyldes alt du nevner, samt tenner eller andre ting. Men det er neppe slaget som gjør det.)

Skrevet

Er han blå og har en diger kul der, da?

Hvis ikke er det neppe så vondt mer.

Ingen kul eller blå så vidt jeg kan se. Da er det lite sannsynlig at det er i hodet han har vondt?

Gjest Antarctica
Skrevet

Ingen kul eller blå så vidt jeg kan se. Da er det lite sannsynlig at det er i hodet han har vondt?

Sikkert verre å være snørrete og nyvaksinert. Tror du kan slappe av og slutte å ha dårlig samvittighet! ☺️

Skrevet

Sikkert verre å være snørrete og nyvaksinert. Tror du kan slappe av og slutte å ha dårlig samvittighet! ☺️

Tusen takk for svar! 😊 nå virker det faktisk som han har funnet roen og sover godt nå. Spørs om det ikke er forkjølelse på gang og noen tenner. Hadde helt glemt dette med tenner! Storebror fikk første tennene rett før 6mnd, så da er det nok noe på gang der også tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...