Gå til innhold

Gått ned 10 kg, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sees ikke. Har så mye igjen... Jeg merker det på buksene, men man ser det ikke på meg Jeg startet på 95 kg og er nå 85. Jeg er 161cm og drømner om å veie 55 kg...

Anonymous poster hash: 1e35d...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, da er du på god vei

Anonymous poster hash: 3107a...d7e

Skrevet

Gratulerer, da er du på god vei

Anonymous poster hash: 3107a...d7e

Takk. Men på god vei er å ta litt hardt i.

Hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror ingenting på at det ikke synes! Jeg er mye større enn deg og har gått ned 12 kilo, og folk kommenterer det!

Skrevet

Tror ingenting på at det ikke synes! Jeg er mye større enn deg og har gått ned 12 kilo, og folk kommenterer det!

Ingen har sagt noe. Ikke engang moren min og mannen min. Jeg ser det ikke selv heller.

Hi

Skrevet

Frem med målbånd og sjekk cm, så ser du det! Jeg har gått ned fra 94 til 82 og ser det tydelig.. klærne er for store. Men det er få som kommenterer det - tror mange syns det er litt tabu å kommentere slikt. Har en lillesøster som heller ikke kommenterer det, men det tror jeg er pga misunnelse ;)

En ting jeg gjorde før jeg begynte var å ta bilde av meg selv i undertøy. Det har to hensikter, som motivasjon (for det var ikke mye pent!) Og for å ta nytt bilde å sammenlikne for å se fremgang om jeg ikke ser den i speilet :)

Anonymous poster hash: 21620...f46

Skrevet

Ingen har sagt noe. Ikke engang moren min og mannen min. Jeg ser det ikke selv heller.

Hi

Mange ganger så kan det være litt vanskelig å se selv, man blir litt blind. Og det er heller ikke alle som tør å kommentere om du har slanket deg. Begynn å måle deg, så vil du se tydelige resultater. Du har vært kjempeflink :)

Anonymous poster hash: 0ede3...337

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hi

Kanskje de ikke tør? Hvis man skal ned mye så er 10 kilo litt "lite" til å kommentere. Sjefen min sa at hun hadde sett det lenge, men ikke visste helt om hun skulle si noe :P

Og gjør som foreslått! Målebånd!

Jeg ser det ikke selv jeg heller, men har allerede bytta en str i bukse og bh :P

Skrevet

Jeg ser aldri slikt på andre. Må være markant endring, eller at personen påpeker hvor hun har gått ned. Det bryr meg egentlig ikke tror jeg, så lenge jeg passer på meg og mitt.

Anonymous poster hash: ae361...458

Skrevet

Jeg er litt motsatt. Jeg har gått ned bare fem kg, da, men det synes og merkes. Det rare er at når jeg før var 101 cm rundt livet, er jeg fremdeles det samme nå. Så hvor er det jeg har mistet de fem kg? Rart.

Anonymous poster hash: 68ea5...d9a

Skrevet

Så flink du har vært! Stå på, jeg er sikker på at det vises på deg. 10 kg er mye:) ha en flott dag.

Anonymous poster hash: ae494...44d

Skrevet

Takk for hyggelige svar alle sammen. Jeg skjønner jo at man ikke ser det så godt når jeg er så stor og jo fortsatt er stor. Når jeg ser meg naken i speilet kan jeg ikke skjønne hvor de 10 kg er tatt fra; magen ser fortsatt høygravid ut, rompa er stor, lårene er ekle store, armene er store... osv....

Hi

Skrevet

Vannvekt?

Anonymous poster hash: ab103...3a4

Skrevet

Det tar litt tid før det synes. For meg virker det som ting skal "falle litt på plass" før det synes. Har selv gått ned 20 kg, og føler selv at det først nå synes. Når jeg ser tilbake på bilder ser jeg imidlertid at det absolutt syntes etter 10 kg. Det vil det gjøre for deg også.

10 kg er uansett en god start - nå "vet du hvordan det gjøres" - og fortsetter du i samme spor vil dette gå kjempebra. Heia deg!

Anonymous poster hash: 7a780...175
Skrevet

Jeg tror ikke du skal forvente så mange kommentarer egentlig. Det er ikke ansett dannet å kommentere andres vekt og du gjør selvsagt dette for din egen del! Fortsett å holde fast ved motivasjonen som gjorde at du valgte å begynne på livsstilsendringen og du kommer i mål!

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: 7d8b1...9e3
Skrevet

Det tar litt tid før det synes. For meg virker det som ting skal "falle litt på plass" før det synes. Har selv gått ned 20 kg, og føler selv at det først nå synes. Når jeg ser tilbake på bilder ser jeg imidlertid at det absolutt syntes etter 10 kg. Det vil det gjøre for deg også.

10 kg er uansett en god start - nå "vet du hvordan det gjøres" - og fortsetter du i samme spor vil dette gå kjempebra. Heia deg!

Anonymous poster hash: 7a780...175

Takk for fint svar.

Min drøm er 30 kg til. Men, det er urealistisk tror jeg. Mitt neste mål nå er 10 kg til innen 15 juli. Vet ikke om det går da, men.

Skrevet

Jeg tror ikke du skal forvente så mange kommentarer egentlig. Det er ikke ansett dannet å kommentere andres vekt og du gjør selvsagt dette for din egen del! Fortsett å holde fast ved motivasjonen som gjorde at du valgte å begynne på livsstilsendringen og du kommer i mål!

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: 7d8b1...9e3

Takk for hyggelig svar 😊

Skrevet

Hei, jeg synes det er dritbra at har ristet av deg 10kg. Det kan godt være at det ikke er mulig å se, men det har heller ingenting å si.

Det er lett å bli utålmodig i prosessen du er i, og det viktigste i mening er å ikke mistet håpet og fortsette med planen hver eneste dag. 

Husker da jeg begynte med styrketrening så gikk jeg opp i vekt (muskler veier mer enn fett) og hadde en periode hvor jeg følte at ting bare ble verre uansett hva jeg gjorde. Men jeg holdt meg til planen, trente jevnlig og spiste sunt og jeg kan bare si at i dag er jeg så glad for at jeg ikke ga meg. 

Det viktigste er at du gjør dette for deg selv, og ikke for andre. Kommentarene vil komme etterhvert, men hvis du tar denne reisen for deg selv så ender den ikke når folk legger merke til at du ser annerledes ut, men i stedet blir det en ny og deilig del av livet ditt som du forhåpentligvis kan nyte reste av livet.

Lykke til, jeg heier på deg!

Skrevet

Takk for fint svar.

Min drøm er 30 kg til. Men, det er urealistisk tror jeg. Mitt neste mål nå er 10 kg til innen 15 juli. Vet ikke om det går da, men.

Klart det går. Kan hende du ikke klarer 10kg til 15 juli men det viktigste er å prøve. Hvis du på dagen ser at du ikke klarte målet, så har du fortsatt gitt gass hele veien og bør være stolt av arbeidet du har gjort i stedet for tallet på vekta.

Så er det bare å legge et nytt mål og forsette videre.

Forsøk å gled deg til trim, trening og nyt mat som er bra for deg så er jeg sikker på at du kommer til treffe målene dine! :)

Skrevet

Hvis du merker det på buksene så synes det mer enn du tror 👏🏻 Du er på god og riktig vei! 👏🏻😃

Skrevet

Klart det synes. Problemet er bare at andre mennesker ikke er så opptatt av vår vekt som vi selv er, så det er ikke sikkert noen kommenterer det før du nærmer deg 20. Eller endrer klesstil. 

Skrevet

Det er ikke alltid lett å vite hva man skal si heller. Har en venninne som gikk ned sikkert 30kg og det syntes selvfølgelig, men pga problemene hun har med vekt og andre venninner som har motsatt problem, snakker vi aldri om vekt når vi møtes. Jeg nevnte det i en bisetning så hun skulle vite jeg hadde sett det, men gjorde det ikke til noe stort tema.

Anonymous poster hash: 94564...edd

Skrevet

Takk alle. Jeg bruker LifeSum appen og har god kontroll på inntak. Det er ikke så vanskelig som jeg hadde trodd.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...