Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Samboer er blitt så ufin mot sønnen vår på 7 år. Svarer han frekt,sier aldri glad i deg til han. Sa han ble skuffet over han når sønnen plutselig sa han likte godteri igjen i helga(har sagt 3mnd at han ikke liker og ikke spist noe). Og nå ropte han bare ut til han"gå og legg deg,nå er det natta!!" Jg ser 7 åringen bærer preg av dette og blir lei seg. Prøver og si dette til samboer mn han gir faen i og høre eller så blir han sur. Mener ungen ikke har oppdragelse. Men 3 åringen her får all oppmerksomhet av samboer,sitter mye på fanget,koser før natta,får høre "du er gutten til pappa" o.s.v. Kjenner hjertet mitt gråter på vegne av 7 åringen vår😢 Hva kan/burde jg gjøre her??? Anonymous poster hash: aaab2...1bb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Uff, fikk helt vondt i hjertet mitt her:( Dette må dere gjøre noe med. Har ikke helt forslag selv, håper noen andre har råd. Anonymous poster hash: a7355...aba
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Dytter denne, kanskje noen har råd? Stakkars gutten din.. Anonymous poster hash: 0a2fd...8e3
Anonym bruker... Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Ja synes det er utrolig at en pappa kan oppføre seg sånn mot barnet sitt😞 Tårene mine bare triller her nå når jg tenker på lille gutten min 😢 HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Dette er svært ødeleggende for selvbildet til eldste, og kan også skape store problemer i forholdet mellom brødrene (pga sjalusi). Her må du handle med en gang. Først må du sette deg ned med mannen din og snakke om dette på en seriøs måte. Spør ham hvorfor han forskjellsbehandler barna. Om han nekter for at han gjør dette, gi ham eksempler på hva han har sagt og gjort. Om han fremdeles nekter (enten på at dette er forskjellsbehandling, eller nekter for at han har gjort disse tingene) så MÅ du få ekstern hjelp. Kan det være smart å gå til familievernkontoret? Kanskje noen fra utsiden kan få ham til å se at det han gjør er feil? Anonymous poster hash: 60025...5d6
MilleMarmelade Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Å forskjellsbehandle barn sånn er ikke greit! Eller å behandle dem sånn i det hele tatt, faktisk. Er det en "grunn" til at det plutselig har blitt sånn eller har han alltid vært sånn? (og jeg mener IKKE at dette er 7-åringens feil, det er pappas ansvar å oppføre seg og være en god forelder!) Dere trenger hjelp hvis han ikke selv ser hvor galt han oppfører seg mot ungene.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Dette er svært ødeleggende for selvbildet til eldste, og kan også skape store problemer i forholdet mellom brødrene (pga sjalusi). Her må du handle med en gang. Først må du sette deg ned med mannen din og snakke om dette på en seriøs måte. Spør ham hvorfor han forskjellsbehandler barna. Om han nekter for at han gjør dette, gi ham eksempler på hva han har sagt og gjort. Om han fremdeles nekter (enten på at dette er forskjellsbehandling, eller nekter for at han har gjort disse tingene) så MÅ du få ekstern hjelp. Kan det være smart å gå til familievernkontoret? Kanskje noen fra utsiden kan få ham til å se at det han gjør er feil? Anonymous poster hash: 60025...5d6 Veldig enig i dette! Anonymous poster hash: 06f80...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå