Gå til innhold

Dumpa, og det gjør så vondt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 6 mnd, og i dag dumpet han meg. Har bare grått, og måtte med en gang bare ut å løpe i en time, for å få ut frustrasjon. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare meg de neste ukene. I morgen skal jeg på kurs, og jeg skal jo få det med meg, og lære noe. Men det klarer jeg ikke.

Som jeg elsker denne mannen. Jeg er 40 år, og dette er den beste mannen jeg noensinne har møtt. Tror jeg bare kommer til å gi opp. Grunnen til at det ble slutt, ligger helt utenfor vår kontroll.

Noen som har noen tips, til hvordan å komme fortest mulig over kjærlighetssorgen?

Anonymous poster hash: 278ef...fc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre.. Eneste å gjøre er å holde deg i aktivitet. Jobbe, trene og være med venner. Prøv å ikke ring og send meldinger, det virker motsatt om han skule ombestemme seg.

Anonymous poster hash: 51a18...ece

Skrevet

Tror det gjelder å finne en balanse mellom det å sørge det ut og det å ikke la seg knekke, men aktivt søke det som ellers er positivt, opplevelser som gir glede. Og det å huske at selv om det føles som det aldri går over så vil du en dag kunne leve og ha det godt og bli lykkelig igjen. Vanskelig å se når man står midt i det, men minn deg selv på det.

Når jeg har hatt problemer med å skulle gjennomføre noe jeg måtte/ville, spesielt jobbting, da har jeg minnet meg selv på at det jeg gjør jeg for min egen del, det er i min interesse å gjennomføre, og jeg ønsker å gjøre det som er bra for meg selv på sikt. Det har hjulpet meg.

Og enig med nr. to, ikke oppsøk ham, ikke kommuniser med ham, det blir bare vanskeligere å komme over ham.

Klem til deg <3

Anonymous poster hash: 6c68f...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...