Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Kommer ikke pĂ„ noe selv, skal tenke litt pĂ„ det...hva med dere??đ  Anonymous poster hash: 9543c...0f4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Var ikke helt bra da jeg spurte pĂ„ bakeri om de hadde smĂ„pulte rundstykker đŻ Â Anonymous poster hash: 583d5...5b8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Hehehe den var god dađ Â Anonymous poster hash: 9543c...0f4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 "Jeg var sĂ„ overrasket da jeg fikk vite at han var gift, jeg trodde han var homofil" -sagt foran sĂžnnen til omtalte person(jeg visste ikke det)  "Xxx? SeriĂžst? Jaja, det er vertfall bedre enn Yyy" -sagt av en hĂžygravid meg til en venninne som hadde valgt et veldig uventet spesielt navn til barnet sitt.  Jepp, jeg er ganske korttenkt innimellom....đł  Anonymous poster hash: 3112b...a6d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Jeg spurte en tvillingfar om barna var like gamle. Solgte sportsutstyr, og skulle spÞrre om de var like store  Anonymous poster hash: 9f47e...5f6
Gjest Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Ikke jeg som sa, men en bekjent til ei som fikk tvillinger ( en av hver) - Er de eneggede??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 En bekjent spurte, i en alder av 20 Är, om de hadde nord i Sverige ogsÄ. (SpÞrsmÄlet kom etter jeg kommenterte noe om Nord-Sverige). Jeg svarte at: "Nei jaggu, der har du et poeng! Under unionsopplÞsningen tok vi eneretten pÄ himmelretningen nord, og sÄ mÄtte Sverige nÞye seg med kun vest og sÞr." Anonymous poster hash: 24ff4...046
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Jeg kortsluttet et Þyeblikk og kommenterte i forbindelse med Ä ha kolonier pÄ Mars, at de ikke har sol der (!!!).  Anonymous poster hash: ae603...231
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 En jeg kjenner var overbevist om at solen stod opp i Vest i Australia for alt er jo motsatt der.... Anonymous poster hash: 13acf...8dd
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Spurte eksmannen om Kina har kystlinje. Visste virkelig ikke. I en alder av 30. Â Anonymous poster hash: b10de...c1b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Klarte Ä slenge ut en kommentar om graviditeten til en i jobbsammenheng, problemet var at hun ikke var gravid og jeg har aldri hatt mer lyst til Ä synke ned i det svarte hullet enn da. PrÞvde Ä ro meg i land pÄ en dÄrlig mÄte, men det gjorde det bare verre merket jeg 𫠠Anonymous poster hash: 21927...2ad
Marriet Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 à herregud, nÄ kom jeg til Ä tenke pÄ noe jeg sa til hun som var lÊreren min pÄ davÊrende tidspunkt. Gikk vel i femte eller sjetteklasse. Vi hadde om forplantningssystemet og lÊreren min var barnlÞs (ei godt voksen dame) jeg bryter ut "ah! SÄ hvis alle hadde vÊrt som deg sÄ hadde det ikke vÊrt noe liv pÄ jorda" jeg sÄ verden hennes raste.. mulig jeg var en veldig korttenkt og dum elleve/tolvÄring, men jeg mente virkelig ikke noe vondt med det. Det gikk bare et lys opp for meg om at det er ved forplantning liv skapes og at det er nÞdvendig. Hun snakket til meg etterpÄ om at man ikkr kan si sÄnn fordi noen faktisk er ufrivillig barnlÞse osv... idag er hun tobarnsmamma og det er jeg sÄ innmari glad for merker jeg! Det er definitivt det dummeste jeg noen gang har sagt til noen. RÞdmer nÄr jeg tenker pÄ det nÄ.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Sa til en venninne som spise lav karbo at kjeksene jeg hadde bakt var glutenfrie. Av en eller annen grunn hadde jeg i det Ăžyeblikket fĂ„tt det for meg at glutenfritt var det samme som karbofritt. đŻ skjĂžnner ikke helt hvor jeg hadde det fra.  Anonymous poster hash: f59a4...31a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #14 Skrevet 12. april 2016 Ikke jeg som sa, men en bekjent til ei som fikk tvillinger ( en av hver) - Er de eneggede?? Det har jeg ogsĂ„ gjort đ Jeg forstod hvor dumt det var i samme Ăžyeblikk som jeg hadde sagt det.  Anonymous poster hash: 0abc0...fbf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #15 Skrevet 12. april 2016 Jeg sa hĂžyt og frustrert i mattetimen til mattelĂŠreren i fjor "Jeg HATER ligninger". Fikk til svar "greit nok det, men du har ett stĂžrre problem, dette er ikke ligninger" Anonymous poster hash: f73f2...048
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #16 Skrevet 12. april 2016 En jeg kjenner var overbevist om at solen stod opp i Vest i Australia for alt er jo motsatt der.... Anonymous poster hash: 13acf...8dd Ok, dumt tilleggsspÞrsmÄl i den forbindelse. NÄr man er sÞr for ekvator, f.eks i Australia, stÄr sola i rett nord kl 12? (Motsatt av hos oss hvor den stÄr i rett sÞr.)  Anonymous poster hash: b8936...567
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #17 Skrevet 12. april 2016 Jeg var en gang i banken for Ä sÞke om boliglÄn og hadde time til en ansatt der. Hun spÞr og graver og sÄ lurte hun pÄ hvor mye mannen min ville tjene til neste Är. Alt ble bare svart for meg og jeg skulle egentlig si; "jeg ble litt forfjamset nÄ". Men det jeg sa var; "Huff sÄ forstoppet jeg er nÄ".  Jeg dÞde litt der for bankdama var sÄ sur og snerpete og forstod ikke bÊret. Trodde sikkert at jeg var helt Ändssvak. Anonymous poster hash: 72eed...5ac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #18 Skrevet 12. april 2016 Jeg er (kvinne og) tvilling og blir stadig spurt om jeg om min tvillingbror er eneggede. Jeg har heldigvis dÄrlig hukommelse Ä sier mye rart som bare plumper ut, heldigvis er jeg ganske flink pÄ Ä ro meg unna ting.  Har antatt Är noen var gravid, en gang. Glapp ut av meg at all trening i verden ikke vil gjÞre enn tynn hvis man spiser som en hest. Spurte ei om hun virkelig trodde resten av verden brydde seg om hun var tjukk eller tynn med den personligheten der. Spurt lÊreren til barnet mitt om hun hadde kjÞpt seg diplom for Ä kunne vÊre lÊrer. Det var sÄ stygt ment, men jeg kunne gÄ spart meg den. Fortalt en ung,humÞrsyk,frekk og lat gutt som er pÄ tiltak pÄ jobben at hans bidrag til verden ikke kunne bli stort mer intetsigende. Jeg visste ikke at han var alvorlig deprimert, fikk stablet han pÄ beina igjen da og han oppfÞrer seg anderledes etter dette.  Anonymous poster hash: 0c12f...5a0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #19 Skrevet 12. april 2016 Skulle forklare hvordan en jakke sÄ ut til en venninne. Sa at den var sÄnn og slik, og avsluttet med "den ligner litt pÄ din, ikke sÄ veldig fin". Ha ha, vi holdt pÄ Ä le oss ihjel!  Anonymous poster hash: c9146...3cf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #20 Skrevet 12. april 2016 Jeg sier alltid sÄ mye dumt. Sier alt jeg tenker og ikke tenker..  Det verste i det siste, er vel hva jeg sa til en kamerat som har mistet sin (gamle) bestefar.. "Jaja, det var jo ikke sÄ dumt at han dÞde nÄ, sÄ slipper man Ä gÄ Ä vente pÄ det og styre med han.." aiaiai....  Det jeg mente var at han siden han var gammel, sÄ slapp de hvertfall Ä oppleve han som syk og hjelpetrengende.. Nesten verre det da.. :/ Anonymous poster hash: 50c3f...d55
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #21 Skrevet 12. april 2016 Jeg var fÞrstemann til et mÞte og det var kun jeg og innkaller tilstede. Noen minutter over tiden sier han noe om at det ser ut til at de andre ikke dukker opp, hvorpÄ jeg da parerer med en vittig: "Det skulle vi jo visst litt fÞr, sÄ kunne vi gÄtt ut for et bedre mÄltid og litt vin i stedt for Ä sitte her inne."  Hva i h...? Hvor kom det fra? Ordene kom sÄ fort at jeg ikke klarte Ä stoppe de. Ikke er jeg interessert i fyren, ikke kunne jeg tenkt meg Ä ha noe med han Ä gjÞre privat, jeg er lykkelig gift og tusen andre grunner til at jeg ikke har et snev av Þnske om Ä ville omgÄs fyren annet enn for Ä fÄ jobben gjort. Det er kun via arbeid det er kontakt, en fin og tidvis uformell tone, men hele tiden med fokus pÄ det som skal utrettes.  Takk og lov, sÄ kom de andre mÞtedeltakerne sekunder etterpÄ, men jeg Þnsket meg bare et stort mÞrkt hull Ä synke ned i.  RÞdmer bare jeg skriver det her. SÄ flau!  Anonymous poster hash: 73f23...38b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #22 Skrevet 12. april 2016 Jeg var fÞrstemann til et mÞte og det var kun jeg og innkaller tilstede. Noen minutter over tiden sier han noe om at det ser ut til at de andre ikke dukker opp, hvorpÄ jeg da parerer med en vittig: "Det skulle vi jo visst litt fÞr, sÄ kunne vi gÄtt ut for et bedre mÄltid og litt vin i stedt for Ä sitte her inne."  Hva i h...? Hvor kom det fra? Ordene kom sÄ fort at jeg ikke klarte Ä stoppe de. Ikke er jeg interessert i fyren, ikke kunne jeg tenkt meg Ä ha noe med han Ä gjÞre privat, jeg er lykkelig gift og tusen andre grunner til at jeg ikke har et snev av Þnske om Ä ville omgÄs fyren annet enn for Ä fÄ jobben gjort. Det er kun via arbeid det er kontakt, en fin og tidvis uformell tone, men hele tiden med fokus pÄ det som skal utrettes.  Takk og lov, sÄ kom de andre mÞtedeltakerne sekunder etterpÄ, men jeg Þnsket meg bare et stort mÞrkt hull Ä synke ned i.  RÞdmer bare jeg skriver det her. SÄ flau!  Anonymous poster hash: 73f23...38b You made his day  Anonymous poster hash: c0fb4...7c6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #23 Skrevet 12. april 2016 Ei venninne lurte pÄ om vi kunne fiske tunfisk utenfor kysten... lo sÄ jeg grein I flere dager  Anonymous poster hash: cef9a...84f
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2016 #24 Skrevet 12. april 2016 Godt jeg har sÄ dÄrlig hukommelse. Mine verste brÞlere har jeg glemt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #25 Skrevet 12. april 2016 Vi skulle ha fremfĂžring i det som den gang het heimkunnskap. Det var min tur og jeg hadde om bestikk og rengjĂžring av tekstiler.. Jeg forklarte i hvilke rekkefĂžlge vi mĂ„tte vaske opp osv. Og at vi tilslutt mĂ„ vaske alle tekstikklene pĂ„ 60 grader og henge de opp til tĂžrk!! Dauet innvendig og utvendig nĂ„r hele klassen og lĂŠreren brĂžt ut i latter. LĂŠreren mente at en dusj holdt.. âșïžđ  Anonymous poster hash: 9e2f3...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ